Merkin sisäinen rasistisuus...

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Jope
-
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Tonnariosioon on hyvän aikaa valmistumassa FAQa ja kunhan saan sen itseäni tyydyttävälle tasolle, saatan mahdollisesti tehdä myös 90/99/900-puolelle saman tempun. (toivottavasti et Luca koe, että hypin varpaillesi :-)

Myös mulle nimetyillä osioilla yritän viestien otsikoita hienovaraisesti korjailla kuvaavemmiksi sitä mukaa, kun kerkiän.

Eiköhän se tästä, foorumilla on jo nyt julmetusti tietoa, mutta sen esillesaaminen vaatii välillä vähän ihmistuntemusta ja salapoliisintyötä.

Hakiessa kannattaa miettiä, että miten muut olisivat saattaneet asian ilmaista, käyttää hakusanojen osia ja jokerimerkkejä ja pakottaa hakumoottori etsimään kaikilla annetuilla ehdoilla. (esim keskuslukko-ongelmia kannattaa etsiä "keskusluk*"-hakusanalla, sillä ihmiset saattavat sanoa keskuslukko tai keskuslukitus)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Puistokemisti kirjoitti:kylä tuo haun käyttäminen on välillä aika arpapeliä.... :roll:

Mutta niin on ton googlenkin kanssa välillä vaikeeta.... kokeilkaas vaikka Googlen kuva haku ja hakusanaksi: perse reikä :lol:
En muuten ois tienny,mut isot pojat kerto :oops:
Mut eiks toi olekin ihan totta? :wink:

No niin, ja ei sitten vedetä siellä herneitä nenään ihan palkokaupalla :wink:
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
lefa42
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja lefa42 »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Puistokemisti kirjoitti:kylä tuo haun käyttäminen on välillä aika arpapeliä.... :roll:

Mutta niin on ton googlenkin kanssa välillä vaikeeta.... kokeilkaas vaikka Googlen kuva haku ja hakusanaksi: perse reikä :lol:
Mut eiks toi olekin ihan totta? :wink:

No niin, ja ei sitten vedetä siellä herneitä nenään ihan palkokaupalla :wink:
:lol:
David Brown 990 '62 - Yleiskone
Tunturi CX700 - Työmatkakulkine
MB W203 '04 200 CDI
Jussi
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Foorumin laajuus ja väen kirjavuus aiheuttavat ongelman tuon haun kanssa. Uuden ihmisen on varmasti hyvin vaikea haulla löytää mitään kovin yhtenäistä ja fiksua asiaa niinkin yleisestä asiasta kuin esimerkiksi DI-kasetti.

DI hakusanalla löytynee kaikki mahdolliset oireet mitkä DI-kasetti voi autossa tai kuljettajassa aiheuttaa, mukaanlukien masennus, vitutus, köyhtyminen, raskas jalkahiki, hiustenlähtö, tykyttävä kipu otsalohkossa jne... mutta ei varmasti löydy yhtä ainutta takuuvarmaa keinoa kohdistaa vikaa DI-kasettiin.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
lucaf
"kukkahattu"

Re: Merkin sisäinen rasistisuus...

Viesti Kirjoittaja lucaf »

jaarli kirjoitti: Lähetetty: Sun Mar 13, 2005 3:54 am

OK: olen varmasti hyljeksitty yksilö; tietämätön juniori (40v), riidankylväjä, mulk*u, en oikea Saabisti, ja vielä nämä kaikki yhdistettynä, mutta:

Miksi teidän kaikkien runsailla viesteillä kirjoittavien pitää niin totaalisesti vittuilla meille "koeajolla-kaasari-tuplakaasari" ihmisille.... Jos joskus kysyy jotain, niin vastaus on yleensä "käytä hakua (idiootti)" tms. Sitten kun joku tuhansia kysymyksiä esittänyt kysyy vaikka satkun virtalukosta, niin johan ollaan autuaasti neuvomassa...
SIIS HALOO? Halutaanko täällä veivata kymmenen ihmisen sisäpiirijuttua, vai halutaanko täällä auttaa tosissaan Saab- harrastajia??? Jos joku aloittelija ei nyt osaa käyttää hakua oikein, niin pitääkö sitä heti vittuilla? Jos joku kysyy aloittelijana jonkun 100x kysymyksen, niin taasko pitää aukoa päätä? Muistakaa, että joku tänne ensimmäistä kertaa eksynyt voi herkässä mielentilassaan vaikka kaikota koko porukasta, jos ensimmäinen viesti sisältää pelkkää vittuilua...

Tulipahan avauduttua. Eli voitte nyt sitten haukkua; ei tunnu missään. Toistakymmentä vuotta olen ajanut jo HD- merkkisillä moottoripyörillä, joten kaikki haukut on jo koettu.. Jotenkin nämä Saabit on vaan aina tuntunu omilta, noin niinkun autona, mutta jos alan nuorena harrastajana (eka saab96 ostettuna v.-87) olen liian herkänahkainen, niin lyökää vaan. Pikku neuvona vaan: Kukaan ei tiedä kaikkea, ja se viimeinen teknologian tietämys ei välttämättä auta elämään yhtään parempaa elämää...

Kuittaan pitkän ja tyhmän saarnani:

jaarli 40v, suvaitsevainen, mutta vihainen nuori
olen nähnyt kehoituksia käyttää haku-toimintoa, mutta en ole yhtäkään siihen liitettyä vittuilua huomannut. siis vittuiluna tarkoitan henkilökohtaisuuksiin menemistä (olen huomannut että eri ihmiset tarkoittavat eri asiaa vittuilulla, joten tarkensin).
otan moderaattorina mielelläni kanteluista vastaan henkilökohtaisuuksista, sellaiset poistetaan jos tulee vastaan.

ja mitä uusiin tulokkaisiin tulee, on luonnollista että heille muistutetaan herkemmin tästä mainiosta haku-toiminnosta, miksi jättää kertomatta hyvästä työkalusta?

ja sinun syyskuinen vastaanotto foorumilla oli mielestäni varsin asiallinen ja auttavaishenkinen.

kun katson tuota kellonaikaa ja päivämäärää milloin yo. viestin kirjoitit, taisikin olla puhdasta provosointia.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"

Viesti Kirjoittaja tturku »

Mitä hel**ttiä, kokeilin hakua ja vastaus onkin:
Minä itse :oops:

Aina mua vaan kiusataan :cry: :cry:

noh toisaalta ei se nimi miestä pahenna :wink:
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Vastaa Viestiin