Itse olen halunnut sitä Tarantino-laatikkoa mutta ei. Eilen oli tullut minun lahja postista. Vaimo sanoi, kun tulin iltavuorosta, että käy katsomassa khh:ssa mutta koskea ei saa. Vaikka oli joulupaperiin kääritty niin ei tarvinnut paljoa arvailla, kun meidän tonttu-Tomera oli unohtanut laitteen mukana tulleen esitteen silityslaudalle paketin viereen
Nalle Luppakorva DVD:n saatavuus :-(
Kyllä ne lahjat kannattaa ostaa aiemmin kuin helvetin kaaoksessa joulun alla. Meillä taitaa olla eka lahja ostettu kesällä, menee tosin vaimon kaverille mutta kuiten.
Itse olen halunnut sitä Tarantino-laatikkoa mutta ei. Eilen oli tullut minun lahja postista. Vaimo sanoi, kun tulin iltavuorosta, että käy katsomassa khh:ssa mutta koskea ei saa. Vaikka oli joulupaperiin kääritty niin ei tarvinnut paljoa arvailla, kun meidän tonttu-Tomera oli unohtanut laitteen mukana tulleen esitteen silityslaudalle paketin viereen
-dimebak-
Opel Insignia Sports Tourer 2022, käyttökinneri
Saab 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: Saab 99GL 2D 1980, Saab 900T16 5D 1992, Opel Vectra Caravan 2001
Opel Insignia Sports Tourer 2022, käyttökinneri
Saab 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: Saab 99GL 2D 1980, Saab 900T16 5D 1992, Opel Vectra Caravan 2001
Jos joku vielä tarvii luppis DVD:tä , saa YleShopista , tulee postissa . h 35.40€+6€
Tuotetilaukset:
puh: 0600 11 666
fax: 0204 52 2821
tuote.tilaukset@yle.fi
Tuotetilaukset:
puh: 0600 11 666
fax: 0204 52 2821
tuote.tilaukset@yle.fi
95 2,3 vireessä
Pakko heittää tähän väliin ruma vitsi:Turbo Sensonic kirjoitti:Ainakin sieltä löytyy Muppet Shown DVD -boksia:
Mikä on vihreä ja haisee sianv****le...?
No tietenkin Kermitin etusormi
Muttakun vanhat sarjat tuli puheeksi, tulee mieleen Nikke Knattertton. Sitä tuli kakarana vahdattua. Oli kyllä niin loistava.
Vetokoukku on brutaalin miehen peruutustutka
Volvo V50, 2012
Volvo V50, 2012
- Gouldenwind
- "Hirsch"
"-tunkio on puhunut plääh" se on jäänyt fragleista mieleen
myyrä-dvd:itä tuolta hyllystä löytyy ja tietenkin kaikki eemelit ja pepit (ne orginalit) vaikka lapsia meidän huushollista ei löydykkään lapsi-mielisiä kylläkin.
TV2 saisi julkaista DVD:llisen wanhoja klasikoita jossa olisi esim. hinku ja vinku, kössi-kenguru, käytöskukka, rosvo-rudolf, heikko-peikko, ihmemaan aasi, taikuri savinen..
kuka muuten muistaa ne jännittävät sarjat jotka tulivat peräkkäin: 8 kristallipalloa ja 7 tienristeys

myyrä-dvd:itä tuolta hyllystä löytyy ja tietenkin kaikki eemelit ja pepit (ne orginalit) vaikka lapsia meidän huushollista ei löydykkään lapsi-mielisiä kylläkin.
TV2 saisi julkaista DVD:llisen wanhoja klasikoita jossa olisi esim. hinku ja vinku, kössi-kenguru, käytöskukka, rosvo-rudolf, heikko-peikko, ihmemaan aasi, taikuri savinen..
kuka muuten muistaa ne jännittävät sarjat jotka tulivat peräkkäin: 8 kristallipalloa ja 7 tienristeys
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
Barbababat, Kössi Kenguru ja Taikuri Savinen on muistaakseni julkaistu DVD:nä. Ne kyllä löytyivät lastenelokuvahyllystä, kun olin etsimässä tuota Luppista, mutta Luppiksen löytäminen olikin sitten vähän vaikeampaa...Gouldenwind kirjoitti:"-tunkio on puhunut plääh" se on jäänyt fragleista mieleen![]()
kuka muuten muistaa ne jännittävät sarjat jotka tulivat peräkkäin: 8 kristallipalloa ja 7 tienristeys![]()
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
-
Reetu
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
-
Turbo Sensonic
- "Hölösuu"
Täytyy palata vanhaan aiheeseen. Oliko kysymys näistä?:Aerochick kirjoitti:P.S. Jos joku löytää Fragleja jostain niin saa vinkata..
http://www.fragglerocker.com/
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Niitähän ne.Turbo Sensonic kirjoitti: Täytyy palata vanhaan aiheeseen. Oliko kysymys näistä?:
http://www.fragglerocker.com/
Pitäis vaan saada Suomi-masiinaan sopivat ja mielellään tekstitetyt, olisi jotain iloa englantia (vielä) taitamattomalle pikkusiskolle..