On joo, 2 päivän siirtovakuutus ja 200km:n bensat. Hyvä ja halpa ylläpidettävä moinen tonnari, suosittelen lämpimästi.Saabisti-76 kirjoitti: Oho, no siinä summassa on jo sit varmaan polttoaineet ja vakuutuksetkin.
Kysymyksiä 9000:n ostosta...
Tonnarin "huoltokustannukset"
Onko vähän ajettu tuontiauto kyseessä
???

# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
Pitääkö sitä maalata piruja seinälle jos itselle on sattunut paska yksilö?ng900aero kirjoitti:On joo, 2 päivän siirtovakuutus ja 200km:n bensat. Hyvä ja halpa ylläpidettävä moinen tonnari, suosittelen lämpimästi.Saabisti-76 kirjoitti: Oho, no siinä summassa on jo sit varmaan polttoaineet ja vakuutuksetkin.
Minulle sattui hyvä yksilö kohdalle eikä paska. Enkä maalaile mitään piruja seinille vaan kirjoitin viestini realistisesti.rälläkkä kirjoitti:Pitääkö sitä maalata piruja seinälle jos itselle on sattunut paska yksilö?ng900aero kirjoitti:On joo, 2 päivän siirtovakuutus ja 200km:n bensat. Hyvä ja halpa ylläpidettävä moinen tonnari, suosittelen lämpimästi.Saabisti-76 kirjoitti: Oho, no siinä summassa on jo sit varmaan polttoaineet ja vakuutuksetkin.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hirsch"
- Viestit: 774
- Liittynyt: La Huhti 03, 2004 19:04
- Paikkakunta: Turku
No saahan siihen autoon rahaa palamaan vaikka kuinka paljon, jos haluaa kaikkea kivaa. Itselläni ei ole tähän päivään mennessä mennyt tonniakaan huoltoihin vuodessa. Siinä 500-800 euron välissä se yleensä pyörii. Itse nyt en auto vanhukseltani vaadi ihan täyttä täydellisyyttä, joten pari koetaulun valoa on pimeenä, mut mun puolesta saa ollakkin, yhtä hyvin se silti kulkee. 

Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Minulla ei mene huoltoihin noinkaan paljon, ja pidän omaani priimakunnossa. Tosin autoni ei käy juuri koskaan merkkiliikkeellä, ne ei saa siellä tehtyä kuitenkaan mitään.Saabisti-76 kirjoitti:No saahan siihen autoon rahaa palamaan vaikka kuinka paljon, jos haluaa kaikkea kivaa. Itselläni ei ole tähän päivään mennessä mennyt tonniakaan huoltoihin vuodessa. Siinä 500-800 euron välissä se yleensä pyörii. Itse nyt en auto vanhukseltani vaadi ihan täyttä täydellisyyttä, joten pari koetaulun valoa on pimeenä, mut mun puolesta saa ollakkin, yhtä hyvin se silti kulkee.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Toivottavasti on harvemmassa noita tapauksia.. Itte jo kuiten päässy 4000km perushuollot tekemällä joista kallein kertaostos ollut mobilin öljyt..ng900aero kirjoitti:
On joo, 2 päivän siirtovakuutus ja 200km:n bensat. Hyvä ja halpa ylläpidettävä moinen tonnari, suosittelen lämpimästi.

#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
-
- "Kaasari"
- Viestit: 32
- Liittynyt: La Joulu 10, 2005 23:12
- Paikkakunta: Lappeenranta
Eipä nuo kytkimet tai ilmastoinnit ole paljon pidosta kiinni. Lähinnähän tuo kunnossa pito on säännöllisiä pesuja(ei ruostetta), tulpien, suodattimien ja öjyjen vaihtoa(kone kunnossa). Kyllä tonnarit kilometrejä kestää, normaaleja kulutus osia on vain välillä vaihdetta. Kuten laturi, kytkin, puslia, jarrulevyt ja palat. Itse tekemällä ei tule edes kalliiksi.
Rahaa saa kyllä palaamaan lähes tonneittain kun karkaa mopo käsistä
.
Rahaa saa kyllä palaamaan lähes tonneittain kun karkaa mopo käsistä

9000 aero -97, 9000 cde -96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1172
- Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
- Paikkakunta: Vieremä
Tahtoo olla kulutusosia kytkimet.. Aika hyvin on kestänyt kytkin jos 300tkm pääsee japanilaisissa vaiheltu 150tkmvälein useampaan ja tehot nykyiseen alle puolet.. Ja ilmastoinnin osat on vaihettavia.. Hajoavat muissakin merkeissä.. Mikään ei ole ikuista paitsi kuppa..
Oli mikä merkki tahasa tietää 300km ajettuna et paikat EI ole uusia.

#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
...luulin notta se läski se on ikuista.
heh vai etta vasta 300tkm ajettu ja ny jo levis kytkin ja ilmatointi.
...tiukkaa rautaa sanon ma. Nätillä pidolla voi venyttää kummasti...


Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Ja noista sinkatuistakin kannattaa nuo lokasuojan listat irroitella muutaman vuoden välein, jottei rupee reijät laajentumaan.
Muutenhan tonnari on hintaansanähden ainakin minun mielestäni järki ostos. Toki jollain samankokoisella japsi T-otalla varmaan vähemmillä vikapaikoilla selviäisi, vaan ei niitä ole suomeen eikä suomalaisille tehty.
Muutenhan tonnari on hintaansanähden ainakin minun mielestäni järki ostos. Toki jollain samankokoisella japsi T-otalla varmaan vähemmillä vikapaikoilla selviäisi, vaan ei niitä ole suomeen eikä suomalaisille tehty.
