Aikalailla samoilla linjoilla olen minäkin, toki tilanteesta hieman riippuen.Aerochick kirjoitti:Hmmmjaaa... Mä olisin ehkä sitä mieltä, että se kiitos (OIKEASTI tarkoitettuna) riittää. Enkä puhu nyt vain itsestäni tyttölapsena vaan muutenkin.
Mulla ainakin riittää ymmärrystä kaverille, ketä lumessa värjöttelee ja arpoo vaihtoehtoja päästä siihen 8-16 tylsään konttoriduuniinsa ja antaa kiitokseksi hässäkässä pelkän kiitos-sanan ja hymyn.![]()
Mutta meitähän on moneen junaan.. Hinausautot pyytää rahaa, ja jos oma aika/viitseliäisyys/kitsaus ei riitä pelkkään avunantoon ilman sitä maallista korvausta, niin eihän siihen tarvitse sitten lähteä.. Vae?
Itse annoin apuvirtaa joku aika sitten parille tyypille, joiden corolla ei pitänyt pakkasesta. Kiitos tuli oikein kättelyn kera ja aidosti ja täytyy sanoa, että lämmitti sydäntä ja tuli iloinen mieli, kun sai auttaa

Itse varmaan tarjoaisin rahallista korvausta tuollaisessa tilanteessa, jos auttajan aikaa kuluisi hiukan pidempään tai jos käynnistämiseen tarvittaisiin muutakin kuin apuvirtaa.