Tyhjäkäynti meni, vikavalo tuli

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2577
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Termos »

saba9000 kirjoitti: Ongelmasi kuulostaa kaasuläppäkotelolta.
Sehän se oli. Tosin alunperin, kun viestiketjun aloitin, ei "limb home" ollut vielä naksahtanut päälle.
saba9000 kirjoitti: Hätä kikkana voit nollata vikakoodit...
Tuo hoidettiin eilen pikahuollossa. Limbin palautus ei onnistunut samalla reissulla huollon kiireiden takia. Mutta loppupelissä se ei haitannut, tuli ajeltua vaijerikaasulla ~30 kilsaa ilman vikakoodeja.
saba9000 kirjoitti: ...ja "kliksauttaaa" kaasuläpän normaalin asentoon. En osaa kunnolla selittää miten se tehdään...
Noin :wink: http://thesaabsite.com/95/95Throttlebodyreplacement.htm

Kävin kliksauttamassa tuon kuitenkin huollossa, koska siinä samalla voitiin neuvotella asentajan kanssa läpän toleranssien kasvattamisesta.
Ei katsottu hommaa vielä aiheelliseksi, kun oli eka kaasuläppähäiriö kyseessä.
saba9000 kirjoitti:Tämä ei välttämättä ole kovin pitkäikäinen korjaus ja saattaa räpsähtää takaisin hetimmiten.
Tosiaan uusia vikakoodeja ei ollut ilmaantunut nollauksen jälkeen, vaikka vaijerikaasulla päivä ajeltiinkin :roll:
Vaimokin pääsi 80 kilsaa työkeikalle ilman häiriötä tänään, toivottavasti temppuilu oli tilapäistä...

Kustannukset 35€
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin