Ompelin tuossa yksipäivä autotallissa maastopuvun housuihin napin surrilangalla... lähti nappi irti, meinas pöksyt pudota ja en jaksanut lähteä sisälle vaihtamaan housuja.
Rouvalta tuli hieman palautetta liiallisesta omatoimisuudesta

Palaamme siis asiaan syksylläsaab87 kirjoitti:chiliätknummelin kirjoitti:chiliä (cayennepaprikaa) kasvamaan.
Prkleolinki sit tulossa kyläilee koha viljelmä kasvaa
kumma nainen. mie oon vaa ilonen jos isäntä ei oo ihan kädetönJussi kirjoitti:Ommellaan, vaan ei virkata:
Ompelin tuossa yksipäivä autotallissa maastopuvun housuihin napin surrilangalla... lähti nappi irti, meinas pöksyt pudota ja en jaksanut lähteä sisälle vaihtamaan housuja.
Rouvalta tuli hieman palautetta liiallisesta omatoimisuudesta
emmie osaa... tapan kaktuksetkitknummelin kirjoitti:Palaamme siis asiaan syksylläsaab87 kirjoitti:chiliätknummelin kirjoitti:chiliä (cayennepaprikaa) kasvamaan.
Prkleolinki sit tulossa kyläilee koha viljelmä kasvaa
Oha se maakasta!
Mutta mikset kasvattaisi itse? Ei tunnu olevan kamalan vaikeata.
Ai niin, jäi muuten sanomatta, yksi taimista siirtyy viikon päästä vesiviljelyyn. Se jos mikä enteilee jo lopun alkua...
Mä en näe mitään pahaa ilmaisessa ruuassa.tturku kirjoitti:Oho. Saabistesta löytyy paljon viherpipertäjiä
Muuten kivoja, mut noita ei voi syödätommij kirjoitti:Karkailee...Ei chilejä, mutta: http://www.lihikset.net