Noista SC1-16:sta, niin firma on Oululainen Sparecom (kaveri siellä töissä) ja autoja akselilla Jagge S-type, Porche Cayenne, Cadillacin limusiini yms. ja pahnan pohjimmaisena vaatimaton Ferrari 360.
Oli pomo vaan meinannu, että pitää firman julkisivun olla kunnossa.
Erikoiskilvet
-
- "Viggen"
- Viestit: 527
- Liittynyt: Pe Joulu 03, 2004 09:32
- Paikkakunta: Oulu
Täälä Jeppiksesä on melko rupinen tonnari jonka rekkarina on VIP-1.
Katselin noita kilpiä niin SEX-1 on Roista ja TR-480/580 on kaverin isän rekkoja.
Mie laittaisin itelle jos vaan tuota vauhtipahvia sen verta ylimääräisäistä niin EPS-79 tai DIM-3 rekkariksi.
P.S. Roista vois yksi rekka-yrittäjä laittaa kilvekseen ???~800 jos vaan tuo ~ merkin sais virallisen - merkin tilalle
Katselin noita kilpiä niin SEX-1 on Roista ja TR-480/580 on kaverin isän rekkoja.
Mie laittaisin itelle jos vaan tuota vauhtipahvia sen verta ylimääräisäistä niin EPS-79 tai DIM-3 rekkariksi.
P.S. Roista vois yksi rekka-yrittäjä laittaa kilvekseen ???~800 jos vaan tuo ~ merkin sais virallisen - merkin tilalle

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Satasen voisin maksaa kilvistä, mutta tonnille keksin kyllä muutakin käyttöä...Turbo Sensonic kirjoitti:Toi erikoiskilpihomma on ihan syvältä![]()
Miksi?
No koska:
1) kilpien 1000 euron hinnasta leijonanosa on ainoastaan hakemukseen saatavan leiman hinta. Häviävän pieni osa menee kilpien valmistuskustannuksiin.
2) valikoima on melko rajoittunut. Et voi saada esim. sellaista kilpeä, jossa on pelkkiä kirjaimia tai numeroita, kilvessä on aina oltava tuo väliviiva jne.
3) kun vaihdat autoa, niin vanhassa autossasi oleva kilpi ei automaattisesti siirry uuteen autoon, vaan taas on maksettava tuo 1000 euron "leimamaksu"
No ei se mitään, hyvä rahastussampohan tuo on valtiolle. Joku firmahan voi tietty saada tuosta kilvestä julkisuusarvoa itselleen