


Sitten saikin letkun tiukkaan kiinni.
Tuli samalla ajatus, että sammutin täytyy piakkoin hommata autoon.
Ei ku Ässä, 16 v koneella.mikkoimp kirjoitti:varmaan 8v tuo sinun vehkeesi?
tuosta ne yleensä tahtoo juuri ennen kaasuläppää poksahtaa koska kaikkein ison päine istku siihen tulee kun läppä lyödään kiinni...
Kokonaisleveys saattaa olla aika rajoilla( tuossa mitassa ei taida olla päätyt mukana), miten saa putket menemään. Kaipa tekemällä sekin sopii, mutta öljynlauhduttimen saattaa joutua siirtämään muualle. Ainakin mitä omaan satkuun cooleria laittaissa tuli keulaa katseltua, tuo 450mm kennoleveys on ihan passeli. Korkeussuunnassa tuonne menee heittämällä 400mm korkea. Paksuus suunnassa 75mm taitaa olla aika maksimi, jollei laita syyläriin ihan kiinni.Suabisti kirjoitti:Onkos kukaan tätä cuuleria kokeillut og 900 keulalle. Olisi ainakin edullinen:
http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuote.aspx?o=67&t=1
Mun on kyllä viistokeulanen mutta ei se spoikka sijoitusta rajoita.Eski kirjoitti:Vääntäkää nyt vielä rautalangasta, että minkä kokoinen cooleri pystykeulasatkun nokalle mahtuisi ilman hinauslenkkien rälläköintiä..? Mahtuuko esim. tämä HT-Tunen 450x300x76 kiina-ic: http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuo ... ?o=159&t=1
Eski
Kokonaisleveys tuolla kehikon välissä taitaa olla jotain 65senttii joten pitäis tuonne vielä mahtuun noi 2.5tuumanen mutkapalat että saa lähdöt alaspäin. Mutkii tulee vaan aika paljon, että melkein pitäis turbon pakopesää kääntää että saa putket meneen auton alta.Eski kirjoitti:HT-tunella olisi myös 199 euron kuuleri, jonka kennon mitat on 280x300x76mm, ja kokonaispituus 465mm. Tuo saattaisi jopa mahtua keulalle rälläköimättä mitään..? Siis tuollainen: http://www.ht-tune.com/apps/keraily/tuo ... ?o=175&t=1
Eski