9-5 man Aeroboxi 2,3t A:han

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Sairas95
Matalapaineturbo
Viestit: 188
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 22:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Sairas95 »

Reissu tehty. Auto tuntuisi toimivan niin kuin pitääkin. Tosin ei mitään varsinaisia mittauksia, mutta muuten pelittää kuin junan vessa :lol: :lol: (varmaan kohta joku paikka hajoaa :? ).

Edit: Huomasin muuten, ettei autossa ollut alkuperäinen boxi. vaan oli tehty kampanjapäivityksen yhteydessä boxin vaihto (ilmeisesti merkintä C4)
9-5 2.3 MY2008
Ahtopaine
"Hölösuu"
Viestit: 1173
Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo

Viesti Kirjoittaja Ahtopaine »

Onko ysiviippojen 2.3LPT- padoissa magneettiventtiili ja välijäähdytin vai pitääkö nuokin itte lisiä?
Helmiäismusta Skeida Octopyssy 2.0TDI DSG, Edition 100
Ex. Musta 9000CS Aero 2.3T mitsuturbo -93
Ex.Valkoinen Kombi 2.0 i16 vaparisatku -89
Ex. Dor. Ruskea 96 V4 kaasarikuuppa -77
Sairas95
Matalapaineturbo
Viestit: 188
Liittynyt: La Huhti 15, 2006 22:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Sairas95 »

9-5T kirjoitti:Tuliko tehoa lisää tarpeeksi?
Täytyy sanoa, että oli G17 kutsumanimeltään vaikka rusina, niin kyllä tuntuu lähtevän. Ainoastaan tulpat täytyy vielä varmuudeksi vaihtaa seiskoiksi, vaikka epäilen, että kun suomessa ei voi ajaa 200 km/t 200 kilometriä, niin kutoset olisi varmaan paremmat, vai kuinka? Luulisi kuumempien tulppien pysyvän paremmin puhtaina ja Suomen nopeusrajoituksilla muutamat ohitukset tuskin tulppia sulattaa.
9-5 2.3 MY2008
Vastaa Viestiin