Nyt tarttis pikasesti apua...DCC vs. SCC

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Jyrki27
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: To Loka 20, 2005 07:35

Viesti Kirjoittaja Jyrki27 »

Löytyiskö joltakin tietoa DCC vm.88 kytkennöistä? Toisestahan liittimestä menee mittaristoon mutta sen toisen liittimen pinnit kiinnostaa. Mitä pitää tulle mihinkin?
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11627
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Jyrki27 kirjoitti:Löytyiskö joltakin tietoa DCC vm.88 kytkennöistä? Toisestahan liittimestä menee mittaristoon mutta sen toisen liittimen pinnit kiinnostaa. Mitä pitää tulle mihinkin?
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet/DCC87.gif

1: jatkuva jännite
2: maa
3: bensa- tai lohkolämmittimen ohjausreleelle jännitteensyöttä
4: lämpöanturi
5: lämpöanturi
6: virrat päällä jännite
7: lämmitysajan rajoitus 1 h, maadoita jos ohjaat bensalämmitintä
8: nopeusmittarin pulssit
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Jyrki27
"Tuplakaasari"
Viestit: 68
Liittynyt: To Loka 20, 2005 07:35

Viesti Kirjoittaja Jyrki27 »

jus kirjoitti:
Jyrki27 kirjoitti:Löytyiskö joltakin tietoa DCC vm.88 kytkennöistä? Toisestahan liittimestä menee mittaristoon mutta sen toisen liittimen pinnit kiinnostaa. Mitä pitää tulle mihinkin?
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet/DCC87.gif

1: jatkuva jännite
2: maa
3: bensa- tai lohkolämmittimen ohjausreleelle jännitteensyöttä
4: lämpöanturi
5: lämpöanturi
6: virrat päällä jännite
7: lämmitysajan rajoitus 1 h, maadoita jos ohjaat bensalämmitintä
8: nopeusmittarin pulssit
Kiitos! Tuolla saakin varmaan värkin pelittämään..... Ja kyllä saikin!
Vastaa Viestiin