
tonttu tiputtelee öljyä
Jatketaas tähän, eli tietääkö kukaan minkä kokoiset ja mitä materiaalia noitten öljynsuodattimen jalan O-renkaitten kuuluu olla ja saako näitä Tampereen seuduilta mistään tarvikkeena? Tietenkin näitäkin saa Saab- tiskiltä Saab- hintaan mutta...
Eräältä avuliaalta Foorumilaiselta tuli tämänlainen kuva:
http://www.saabphotos.com/gallery/album ... inB234.gif
Eli tuo iso O-rengas jalan juureen, sekä pienemmät öljynjäähdyttimelle kulkevien letkujen O-renkaat. Kyseessä siis B234.
Eräältä avuliaalta Foorumilaiselta tuli tämänlainen kuva:
http://www.saabphotos.com/gallery/album ... inB234.gif
Eli tuo iso O-rengas jalan juureen, sekä pienemmät öljynjäähdyttimelle kulkevien letkujen O-renkaat. Kyseessä siis B234.
Hain itse 9-3 kaasuläppäkotelon o-renkaat saabin tiskiltä ja maksoi 1,60e.
Kannattaa nyt edes kysyä saabin kautta. Isäukon tonnarin kytkin remontista viisastuneena en hae enää mitää tarvikepuljuista. (oma mielipiteeni)
Kannattaa nyt edes kysyä saabin kautta. Isäukon tonnarin kytkin remontista viisastuneena en hae enää mitää tarvikepuljuista. (oma mielipiteeni)
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Tottahan kannattaa mutta viimeaikojen kokemukset ovat olleet hiuksianostattavia.. Esim. pakosarjan pulttien putkiholkit 10€ kpl ja virtalukon rele 86€.900i kirjoitti:Hain itse 9-3 kaasuläppäkotelon o-renkaat saabin tiskiltä ja maksoi 1,60e.
Kannattaa nyt edes kysyä saabin kautta.
Siksipä kysyn ensin täältä jos jollakulla sattuisi olemaan tietoa O-renkaitten koosta, laakeri- tai tiivisteliikkeessä osaavat varmasti sanoa mikä materiaali kestää. Mennään sitten Saabille jos ei muuta löydy.