NG porsi!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

Viaksi paljastui korjaamolla benTsapumppu kuten arvelinkin, auto on nyt pajalla ja eiköhä siitä tule kohta varma käyttis kun tuokin paikka on saatu kuntoon... :)
NG900SET -95
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: To Loka 16, 2003 19:13
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NG900SET -95 »

tnt kirjoitti:itsellä maksoi tuo pumpun vaihto teetettynä 360 euroa.Hankala tuota pumppua on itse rempata kun vaihto täytyy tehdä tankki irroittamalla.
Jos tuon pumpun haluaa vaihtaa yläkautta niin silloin voi penkin alle tehdä pumpun kohdille peltisaksilla reiän. Paikan näkee siitä mistä johdot tulevat läpi. En ole varma mahtuuko peltisakset väliin jos ei tankin pantoja hieman löysää mutta jos löysää niin samalla tiputtaa tankkia hieman enemmän ja tekee siistin reiän kuviosahalla. Löysääminen vaatii kahden 8mm mutterin löysäämisen. Itse kun pumpun vaihdoin ajattelin että teen siihen pumpun kohdalle samalla reiän seuraavaa vaihtokertaa ajatellen mutta loppupeleissä tuli asennusten kanssa niin kiire etten ehtinyt.
9-5 2.3t Biopower A -08
Ex: 9-5 Aero Wagon A -05
Ex: 900 SE 2.0T -95 Maptun stage 6
Zebe
"Viggen"
Viestit: 632
Liittynyt: Ti Marras 02, 2004 21:58
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Zebe »

NG on nyt kasassa ja pelaa täydellisesti! Auton myynyt liike maksoi koko korjaamolaskun, itseasiassa vain hyvä että bensapumppu hajosi heti! :D
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Turbo Sensonic kirjoitti: Tarkoitin tuota, mitä Eski kertoi. Ehkä muotoilin sanani melko huonosti :oops: . Eli NG900:ssa ei ole samanlaista tarkistusluukkua kuin 9000:ssa.
Alakautta lyömällä lähtee pumppu tulille. Lumiharja on hyvä tohon hakkaamiseen. 8O
Aki Peltola #1132
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja V-M »

Aksu900 kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti: Tarkoitin tuota, mitä Eski kertoi. Ehkä muotoilin sanani melko huonosti :oops: . Eli NG900:ssa ei ole samanlaista tarkistusluukkua kuin 9000:ssa.
Alakautta lyömällä lähtee pumppu tulille. Lumiharja on hyvä tohon hakkaamiseen. 8O
Tankkia potkimalla mäkin olen yhen ng korjaamolle asti saatellut :wink:

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3367
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Turbo Sensonic kirjoitti:
Tarkoitin tuota, mitä Eski kertoi. Ehkä muotoilin sanani melko huonosti :oops: . Eli NG900:ssa ei ole samanlaista tarkistusluukkua kuin 9000:ssa.
Tai, no onhan NG900:ssa tarkistusluukku, mutta jollakulla insinöörillä on sattunut mittavirhe, kun se on ihan väärässä paikassa. :P :roll:
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Turbo Sensonic
"Hölösuu"
Viestit: 7321
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 18:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

tsaarela kirjoitti:
Turbo Sensonic kirjoitti:
Tarkoitin tuota, mitä Eski kertoi. Ehkä muotoilin sanani melko huonosti :oops: . Eli NG900:ssa ei ole samanlaista tarkistusluukkua kuin 9000:ssa.
Tai, no onhan NG900:ssa tarkistusluukku, mutta jollakulla insinöörillä on sattunut mittavirhe, kun se on ihan väärässä paikassa. :P :roll:
Se on sitä GM-insinöörimeininkiä :wink:
#1438
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
Vastaa Viestiin