Lastu

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
KARELPA
"Aero"
Viestit: 326
Liittynyt: To Heinä 17, 2003 12:57
Paikkakunta: JKL MLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KARELPA »

SP steg 1

Tod. näk. syyllinen löytyy sektorilta öljytty IMMU + nostettu nakutusraja.
9-5 Aero
Opel Omega 2.2 DTH
Kawasaki ZZR 1100
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

KARELPA kirjoitti:SP steg 1

Tod. näk. syyllinen löytyy sektorilta öljytty IMMU + nostettu nakutusraja.
Ja tuossa boksissa ei ole myöskään sitä suojamoodia mikä tiputtaa kaikki ahdot (kaasuläppä kiinni :?: ) jos esim ajelee ilman hukkaportin letkua. Vakio Aeron boksi ei nosta yhtään ahtoja parin kiihdytyksen jälkeen.

Älkää kysykö mistä tiedän :oops:

Omasta mielestä jo tuon kanssa kannattaisi käyttää kunnon laajakaista lambdaa tai ainakin käydä dynossa tsekkaamassa mitä siellä tapahtuu 8)
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Frostgrey kirjoitti:
Omasta mielestä jo tuon kanssa kannattaisi käyttää kunnon laajakaista lambdaa tai ainakin käydä dynossa tsekkaamassa mitä siellä tapahtuu 8)
Dynossa on se pahapuoli että siellä näkee ainostaan sen hetken tilanteen. T7 "tuntien" voi arvot olla aivan jotain muuta hetken päästä.
Toki tuo dynoveto on tyhjää parempi, mutta jos ainoa syy mennä dynoon on seoskäyrän haku, on syytä muistaa että samalla rahalla ostaa jo melkein externaali laajakaistan. Seuraavaksi vosikin vääntää että mitä anturin tulisi näyttää, mutta se siitä.
#1730
500whp.net member
Vastaa Viestiin