Kunnon ruisku tulee kyllä.Madalluksista en niin perusta,tuningmiesten puuhia.Saas kattoa.Perusta oma topic tosta t16 konversiosta.vakari kirjoitti:olen hyvin pahoillani kommentistani mutta hyvää jatkoa projektille ja tee kunnen ruisku jne. onko tulossa madallusta?
heitetääs kysymys:saako kuuppaan laittaa 16venttiilisen turbokoneen viritettynä?
Rahatilanteen salliessa hommaan aihioksi täysin entisöidyn pelin,voit olla varma siitäTäsmälleen samaa mieltä. Useimmiten kannattaa lähteä rakentamaan MR-pelistä tai ainakin MR-kelpoisesta. Mikään ei ole puuduttavampaan kuin harsia kori ensimmäisenä kasaan. Kiva päästä heti suoraan tekniikan kimppuun.
t. Mika
Koko koneen hyvinvointia,säätöjä ja muita sellaisia turhuuksia valvoo MS.(EGT,mahdollinen vesiruisku,flekti ja muut)Pakopainemittarille on myös nippa kollektorissa.Mikä tulee noita suuttimia ohjaamaan, MS?
Mikä tulee b-pumppu systeemiksi ja minkä kokoiset suuttimetovat?
Tuleeko turbo vaihelaatikon päälle eli sisälämppäri saa lähteä?
Pumppuna jo vanhasta EVOSTA tuttu k-jet tankissa,linjat tulee punoksesta.Suuttimien kokoja en muista nyt,tarkistan huomenna.
Laatikon päälle hyvinkin,lämppäri poistettu.
Tämä pakosarja ja turbo tulee myyntiin jossain kohtaa taas.