otin laahaimen pois, akselit ja se hydraulikiristin jäi paikalleen. Kun laahaimen ja yhden taittopyörän ottaa pois, ylettää ketju pois paikaltaanSabo kirjoitti:Jup, monesta eri tahosta olen kuullut että kansipahvi kannattaa todellakin vaihtaa, kun jakopäätä ei saa kiinni niin ettei pahvi menis hiukan ruttuun.
Akselin ketjusta vielä, että voiko sen vain katkasta ja heittää meneen ja jättää akselit mihin suuntaan vaan lepäileen? Ja pitääköhän jakoketjun laahain vaihtaa kanssa, jos kannen ottaa pois..jotkut sano että vanhaa laahainta ei saisi enään paikalleen?
tasapainoakselin romut?
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
						Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin