Ässä kirjoitti:Jos vaivautuu heräämään keskellä yötä formuloiden takia, niin miksi pilata koko homma katsomalla lähetystä tulitikkurasian kokoisesta luukusta?
Vaikkapa sen takia, että MTV3:n selostajat on ihan perseestä. Ja helvetin syvältä.
Hyvä pointti! Katsoin viimeyönä TVU:lla StarSportilta ja olipa todella miellyttävää vaihtelua kuunnella uusia selostajia, jotka eivät katso kisoja sinivalkoisin silmin. Mulle riittää vallan mainiosti tuo kuvanlaatu.
Jos joku maksaa 10€ kuussa, niin mikäs siinä. Saapahan maikkarikin tulonsa.
Ja kyllä vain, Räikkönen on ykkönen. Nopein kuski mennen tullen mikäli auto vain kestää kaverin kaasujalkaa. Nautitaan suomalaisen menestyksestä ja eletään hengessä mukana, nyt kun siihen jälleen on mahdollisuus. Vielä kun Heikki saa omat kuvionsa radan suuntaisiksi, niin tästä tulee hieno kausi!
Ässä kirjoitti:..Minä maksan mielelläni 9,90€ kuussa nähdäkseni kaikki lähetykset... ...Nyt kaupan päälle saa neljä kanavaa, joilta satunnaisesti tulee ihan katsottavaakin ohjelmaa...
Mistäs tuohon hintaan saa tämän MTV MAX:in (sitä kai tarkoitit), kun minun mielestäni ko. kanava maksaa palvelumaksun 8,90 €/kk ja korttimaksun 14,95 €/6kk eli kuukausihinnaksi tulee n. 11,40€.
Toisekseen MTV:n hieno tarjous antennitalouksiin eli 2 kanavaa 4:n hinnalla ei ole oikein omiaan houkuttelemaan asiakkaaksi. Pöljäksikö ne luulee, kun tuommoisia "tarjouksia" tekevät.
Bob kirjoitti:
Mistäs tuohon hintaan saa tämän MTV MAX:in (sitä kai tarkoitit), kun minun mielestäni ko. kanava maksaa palvelumaksun 8,90 €/kk ja korttimaksun 14,95 €/6kk eli kuukausihinnaksi tulee n. 11,40€.
.
Kaapeliverkon taloudet saa kuulemma suomi-selostus formulat 10 eurolla, ainakin Espoossa. Kyllä toisaan hermo lepäsi saksan kielisen RTL selostuksen kanssa. Sitten kuuntelin 1/2 tuntia kyllöstä mtv uusinnassa niin meinasin pieksää eukon kun otti niin hermojen päälle se mouhuaminen.
Itse katselen juuri SopCast softalla (voi katsoa media playerin kautta) ja Channel 2105 sekä päällä toki F1 live timing. Tällä tavalla saan kyllä irti enemmän kuin ennen pelkkää tv:tä katsomalla. Tuo live-aika systeemi on varsinkin kisassa mielenkiintoinen seurattava.
Joita kiinnostaa seurata netistä ja hakee kanavia, niin tuolta on hyvä lähteä liikkeelle: http://myp2p.eu/Other.htm
TVU, PPmate, SopCast ja muut hyvät softat saa ilmaiseksi ja laillisesti käyttöönsä!
Ja olihan pettymys kun ei Heikki päässyt toiseen osioon! No, ajoi silti tallinsa nopeamman ajan.
nalleolut kirjoitti:tvu hävitti star sport kanavan.... ei nää förmylää yhyy yhyy
Joo. Niillä oli ilmeisesti jotain häikkää lähetyksessä, kun eilen koetin katsoa harjoituksia ja tuli niitä ihmeen ilmoituksia päälle. Tänään tuo lähetys sitten katkesi kokonaan.
Lataa tuo SopCast ja sieltä Sport channel 4 (Channel 2105) niin saat saman Star Sport lähetyksen näkyville. Hienot selostajat tuolla, todella ajantasalla pääosan aikaa ja muutenkin mukavaa kuunnella selostusta joka ei tule sinivalkoisten lasien läpi.
Hienot skabat oli aika-ajoissa! Viime hetkille meni. Massa ajoi komeasti, Räikkösen suoritus lievä pettymys, kun jäi Alonsolle. Heidfelt komeasti 5.
Bob kirjoitti:
.
Kaapeliverkon taloudet saa kuulemma suomi-selostus formulat 10 eurolla, ainakin Espoossa. Kyllä toisaan hermo lepäsi saksan kielisen RTL selostuksen kanssa. Sitten kuuntelin 1/2 tuntia kyllöstä mtv uusinnassa niin meinasin pieksää eukon kun otti niin hermojen päälle se mouhuaminen.
Kyllä vain, Welhon kaapeliverkossa Max maksaa 9,90/kk, ja sisältää neljä kanavaa. Kaapelikortti minulla on muutenkin, joten sen maksua ei lisätä Maxin hintaan.
Kisa vaikuttaa tälläkin kerralla melko tylsältä, Heikilläkään ei kulje.
Star Sport näkyi puoliväliin saakka ja siihen tyssäsi!
MK_Sport näytti loput kisat, SopCastilla katselin. Hauskaa oli kuulla kommentaatorien juttuja, varsinkin kisan lopussa mainitsivat Räikkösen olevan tällähetkellä kaikkein nopein F1 kuljettaja, vaikka Alonso pääsee kuulemma lähelle
Heidfelt ajoi hienosti, samaten Nico - pisteitä vain ei tule jos ei pääse maaliin saakka. Ja Massa taas...