"Korjasin" ACC panelin näytön (pikaista neuvoa kai

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
paerikss
Matalapaineturbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja paerikss »

Tuo himmeneminen/lievä välkehtiminen johtunee valoisuudentunnistimesta joka minulle kerrottiin vehkeessä olevan. Missähän sellainen mahtaa sijaita?

Tuota valonvaihtelua ei mielestäni SIDissä huomaa.

Tästähän siinä lienee kysymys:

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... +tunnistin

Tuntuu vaan reagoivan jopa katuvaloihin tai sitten olen paranoidimaisesti tuijottanut näyttöä 8O

Lähteekö valoisuudensäädin ihan nyppäämällä irti?
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
paerikss
Matalapaineturbo
Viesti:

Eikö kukaan todella ole huomannut mitään vastaavaa?
-05 9-5 Linear Business Sport B235R, -20 Focus 1.5 A8 ST-Line, -22 Corolla Sports Tourer, tilattuna MY-23 EV6 4WD, -59 T-Bird sekä 3 kilpuria. Ex Saabeina 99, 2 x 900 ja 93 aero.
vihtori
"Tuplakaasari"

Viesti Kirjoittaja vihtori »

paerikss kirjoitti:Tuo himmeneminen/lievä välkehtiminen johtunee valoisuudentunnistimesta joka minulle kerrottiin vehkeessä olevan. Missähän sellainen mahtaa sijaita?
Johtuu varmaan juurikin tuosta valoisuudentunnistimesta.
Se on sellainen halkaisijaltaan n. 5mm musta lätkä siinä SID:n vasemmassa reunassa. Huomaa kun auringonpaisteessa peittää tunnistimen peukalolla, niin ei meinaa nähdä näytöstä mitään.

Ja itse olen tuon valaisuuden muutoksen huomannut juuri SID:ssa, en niinkään ACC-paneelissa.
9-3 SC TTid Vector A6 vm.-08
paerikss
Matalapaineturbo
Viesti:

vihtori kirjoitti:
paerikss kirjoitti:Tuo himmeneminen/lievä välkehtiminen johtunee valoisuudentunnistimesta joka minulle kerrottiin vehkeessä olevan. Missähän sellainen mahtaa sijaita?
Johtuu varmaan juurikin tuosta valoisuudentunnistimesta.
Se on sellainen halkaisijaltaan n. 5mm musta lätkä siinä SID:n vasemmassa reunassa. Huomaa kun auringonpaisteessa peittää tunnistimen peukalolla, niin ei meinaa nähdä näytöstä mitään.

Ja itse olen tuon valaisuuden muutoksen huomannut juuri SID:ssa, en niinkään ACC-paneelissa.
Itse tullut tuijotettua enemmän tuota ACC:tä kun sen vaihtoi. Täytyy vielä polttimoa hieman käännellä kun ollut kauan käyttämättömänä, muuten saa mennä ominaisuuden piikkiin.
Vastaa Viestiin