Siis sama hommahan on noihin moton latureihin tehty, eli ei välttämättä jää hintaeroa paljon jos joutuu ammattimiehelle viemään. Ja vaihtolaturin saa heti mukaan, mikä on välillä ihan rahanarvoinen juttu.Jädemies kirjoitti:Vanhoilla hiilillä lataa taas. Eli liukurenkaiden vaihto olisi suotavaa ettei mene uudet hiilet hukkaan.
Onko tuo renkaiden vaihto kuinka aikaa vievää puuhaa? Kun täytyy viedä ammattimiehelle. Sittenhän laturi on melkein kuin uusi. Jotkut laakerit kannattaa varmaan vaihtaa myös? Tulee varmaan halvemmaksi kuin melkein 100€:n vaihtolaturi motonetista.
Itse vaihdoin lataussäätimen aika tarkkaan vuosi sitten ja liukurenkaat olivat jo melkoisesti kuluneet niin pari viikkoa sitten jouduin vaihtaan koko laturin.
Olishan mulla ollu uusikin laturi hyllyssä mutta kun ei ole tullut porattua kiinnitysreikiä oikean kokoisiksi(uudenmallin kiinnitys mutta vanhan kokosilla rei'illä, Valeo 90A)niin piti kaivaa varaosa-autosta toinen laturi paikkaansa.
