Resetointiin ei tarvitse työkaluja. Läppäkoteloa ei tarvitse irroittaa.
Eski
Check Engine
Re: Check Engine
kiitti,
pitää käydä kokeilemassa.
pitää käydä kokeilemassa.
Re: Check Engine
Muuten noin vaan tulevaisuuden varalle.
mistä moinen johtuu ja kannaattaako auto käydä huollattamassa joka tapauksessa.
jani
mistä moinen johtuu ja kannaattaako auto käydä huollattamassa joka tapauksessa.
jani
Re: Check Engine
Kannattaa käydä lukemassa vikakoodit. Yleensä ehdottavat huollossa läppäkotelon uusimista. Syy värkin vikaantumiseen ei ole tiedossa, mutta sen korjaaminen ei ole mahdollista. Toleranssin laajennus saattaa auttaa. Merkkihuollon hinta osalle on noin 1000 euroa, mutta PCS:ltä Jyväskylästä saman kapineen saa alle 500e.
Eski
Eski
Re: Check Engine
uups, onkin aika kallis juttu,
mut kiitti kuiteskin tiedosta
mut kiitti kuiteskin tiedosta
Re: Check Engine
terve!
läppäkoteloita saa myöskin käyettynä pcs:ltä kannattaa kysyä, itse vaihdoin sellaiseen. pitäisi olla vuoden takuu osalle.
läppäkoteloita saa myöskin käyettynä pcs:ltä kannattaa kysyä, itse vaihdoin sellaiseen. pitäisi olla vuoden takuu osalle.
YT.
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
Nicke
9-5 -99 + 9-5 00 (141 kW)
Re:
Täysin turhaa tietoa, mutta kaksi ja puoli kuukautta akku irti ja kaikki kanavat säilyi muistissa. Yllättävää...9-5T kirjoitti:16vrk akutta ja kanavat säilyi muistissa.


Saab 9-5 2.3t
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752
Saab 9-5 Aero
Saab 900 cabriolet 2.0t+
# 2752