Satku nykii..

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

on vaan 8v malleissa...
bensan paineensäädin on 16v mallissa..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
-saab_85
"Turbo"
Viestit: 266
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 20:05
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja -saab_85 »

Ensinnäkin eikö ookki ruiskumalli?? Ennyt oo varma ollenkaa noista osien nimistä mutta tarkotan nyt sitä ku lähet suuttimista ja seuraat bensaletkuja se menee sinne ilmanputsarin viereisee mötikkää :roll: .. Sitte sieltä lähtee muistaakseni kaks letkua? (tai yks) semmosee pienempään mötikkään mikä on sitte se ohjauspainesäädin...

En tietä välttämäti nimejä oikee :roll:


Edit: eli sitä ei vissii tuossa sitte oo... :lol:
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Nonii nostetaas tätä taas.. Nyt on sillälailla että tyhjäkäynti hukassa, joskus käy vähän aikaa tyhjäkäyntiä, joskus sammuu heti. Autoa on vaikee saada liikkeelle, täytyy luistattaa kytkintä kunnolla ja antaa kierroksia, sitten kun pääsee liikkeelle niin hyvin kulkee niin kauan kun tekee täyskiihdytyksen eli lyö lusikan pohjaan, sitten alkaapi pistää vastaan nykimällä mutta kun siitä jatkaa rauhallisesti kiihdyttämällä niin kiihtyy taas hyvin. Jotenki se töppää siinä 3000 kierroksissa.. 1 ja 2 vaihteilla ei mielestäni oo mitn ongelmii kiihdyttäessä. Toivottavasti nyt joku sai selvää ja vois auttaa mua.
Vastaa Viestiin