Itse olen tehnyt vastaavassa tilanteessa testin: Kastan talouspaperista rutistetun suikaleen paisuntasäiliöön ja kokeilen paperista sormin, onko öljyistä vai kumista tuo "musta mössö".tippitappi kirjoitti:Ei sillä öljyn seassa ainakaan tikusta katsoen vettä ole,eikä tule paineita paisuntasäiliöön ainakaan sylintereistä,mutta voi se silti työntää öljykanavasta ykspuolisesti jäähdytysnestekanavaan,kun ne paineet taitaa olla aika erilaiset?
Eli kokemuksia kaipaan asiasta,eli pitääkö olla tosissaan huolissaan vai ei?
vastuussa olen...
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re:
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Re: vastuussa olen...
Mulla oli satkun kansirempan jälkeen paisuntasäiliössä öljyä ,vaikka kanavat kyllä yritettiin huuhdella hyvin ja samoin myös säiliö.
Otin säiliön pois ja pesin sen vielä kerran ja sen jälkeen on pysynyt puhtaana.
Eli voisko olla vanhaa moskaa.
Otin säiliön pois ja pesin sen vielä kerran ja sen jälkeen on pysynyt puhtaana.
Eli voisko olla vanhaa moskaa.
9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Re: vastuussa olen...
Mittasitko puristukset??Jos heittelee pahasti eri mukeissa ni se on varma nakki tiivisteen kohdalla.Häviääkö veto ajellessa,niin että pintakaasulla kulkisi pikkasen paremmin?Sekin jo kertoo tivan menemisestä.