bensapumpun työntötangon holkki

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900i
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja 900i »

Ja jos ei ole avaimia jakajan pois ottoon ja kuusiokolo avain on niin riittää että pyörittää jotenkin koneen nolla kohtaan, tuossa kohtaa lähtee koppa pois jakajan kera.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Anthuan
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Luulisin ettei ongelma ole bensapumpussa, bensaa ainakin tulee startatessa ilman poisto mötikälle asti ihan kiitettävästi, itse sorvattu holkki on ehjä ja tanko tuntuisi olevan paikallaan.
Alipaine letkut sekä huohottimet tarkastettiin ja vaihdettiin viime perjantaina.

Korjausopppaan (joka käsittelee strömberg:iä) mukaan "tukehtuminen" saattaisi johtua tukkeutuneesta pääsuuttimesta jota nalleolutkin ehdotti joten pistin koko kaasuttimen atomeiksi ja putsailin joka paikan.

Saappi saatiin tien päällä pelaamaan täydellisesti vähän aikaa (15min :lol: )paikatulla kaasarin kalvolla, mutta ehjällä ei sitten millään.
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Anthuan kirjoitti: Saappi saatiin tien päällä pelaamaan täydellisesti vähän aikaa (15min :lol: )paikatulla kaasarin kalvolla, mutta ehjällä ei sitten millään.
Ja kalvo on varmasti molemmissa ohjaushahloissaan tiiviisti?
Aika outoa, kun yleensä noissa ei juuri ilmeempiä vikoja ole.
# 419 Vesa Pohjalainen
Anthuan
"Hirsch"

Kalvo on kyllä tiiviisti, kokeilen kohta ottaa savuja saa nähdä mitä tapahtuu. :roll:
Anthuan
"Hirsch"

Puhdistetulla ja uudelleen säädetyllä kaasuttimella pelasi paremmin kuin hyvin, kävin vajaan 10km testilenkillä ja paria kilometria ennen kotia saappi hyytyi tienposkeen (kännykkä ja työkalut tietysti kotona :lol: ), eikun kävellen hakemaan hinaus apua.
Pihassa selvisi syy, ilman"putsari" on nähnyt viimeksi päivänvaloa luultavasti vuonna -88 tehtaan kokoon panolinjalla ja siitä irronneet pölypallot tukkivat kaasutinta puhumattakaan että olisi ilmaa saanut.
Kyseinen satku kuulemma vei ennen 14l sataselle. :wink: :lol:
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

No hyvä, että selvisi. Kyllä kaasarisatkun pitää matka-ajossa mennä kasin alle.
# 419 Vesa Pohjalainen
Husto
"Koeajolla"

Re: bensapumpun työntötangon holkki

Viesti Kirjoittaja Husto »

Tervehdys kaikille täältä saban konepellin alta.

Palatakseni viestiketjun alkuperäiseen aiheeseen. Itselläni todellakin on 900, vm-84 sabassa bensapumpun käyttötanko sökö. Hahlo halkesi kuin Tšekkoslovakia konsanaan. Ja kyseessä on yhdellä kaasarilla varustettu malli.

Sattuisikos jollakulla löytymään laatikon pohjalta minulle ehjää yksilöä.

Saabbi on Hyvinkäällä. Itse olen keskiviikkoon 14.5 asti käymässä Tampereella, joten jos sieltä päin löytyy, niin miksikäs ei.

Minua voi tavoitella --> 050-462 94 55
"Asioilla on tapana lutviutua."
Vastaa Viestiin