APUA! pieni mutkavesiletku vuotaa 2.1:ssä
hyvillä mielin ainakin olen itse jo 3 noita letkuja hakenut porin satakunnan autotalosta, ei ole se runsas 20e mielestäni paha hinta että sinne saa juuri oikean letkun joka kestää varmasti pidempään kuin auto eikä tarvi aina pelätä koska se porsii..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Jollei asialla pakottava kiire ole vedät ilmastoteippä päällä, ja tarkkailet lämpöjä. ja voit hakea työpäivän jälkeen jostain yleisestä autojen tarvike kaupasta. Motonet:ista saattaa löytyä jonkun lainen letkun pätkä.
Ralli ei oo kovin hauskaa jos tietää mitä motin alla on, mutta ei tiedä mihin mennää
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Saab90 -85(ex) Saab90 -87(ex) Saab99 -82 Saab99 -75
Uusi letku on paikallaan. Muutaman päivän kesti tilata, mutta tulihan se.. Metrihintaa moisella pätkällä on, mutta onpahan sopiva. Toivottavasti kestää edes parisataatonnia, ettei tartte jatkuvasti olla uusimassa moista.
Mistään tarvikeliikkeistä tuota ei tosiaankaan saa, eli merkkiosana tarvitsee tilata.
Mutta Saabi siis kulkee taas, katsotaan montako päivää liikkuu ennenkuin jostain muualta porsii..
Etupyörän laakeri on seuraava kohde. Rahaa palaa perkeleesi, mutta eihän Saab olekkaan köyhien auto.
Ja kiitoksia kaikille hyvistä väliaikaisvinkeistä!
Mistään tarvikeliikkeistä tuota ei tosiaankaan saa, eli merkkiosana tarvitsee tilata.
Mutta Saabi siis kulkee taas, katsotaan montako päivää liikkuu ennenkuin jostain muualta porsii..

Ja kiitoksia kaikille hyvistä väliaikaisvinkeistä!

Fiat Punto Dynamic -04
Saab 900C -90
Saab 900C -90
Niin, vaan on tommonen 2,1 og900 kelpopeli ajellakin. Viimeisin pettymys uusissa autoissa oli tuo Mazda 6, joka taisi voittaa jonkun palkinnonkin tässä vastikään. Ihan kamala koppi ajaa, tuuli vie sitä, kuin haavanlehteä ja eikä ees kulkupuoli ollut kaksinen. Mitä nyt 2.0 vaparimoottori voi kuljettaa tommosta omapainoltaan 1600kg koppaa? Jos pitäis valita, kumman otan, Mazda 6:n vai OG900, niin ei tarviis ees miettiä vastausta. Saabit vaan on tosi hyviä ajaa.akyttala kirjoitti:
Mutta Saabi siis kulkee taas, katsotaan montako päivää liikkuu ennenkuin jostain muualta porsii..Etupyörän laakeri on seuraava kohde. Rahaa palaa perkeleesi, mutta eihän Saab olekkaan köyhien auto.
Ja kiitoksia kaikille hyvistä väliaikaisvinkeistä!
Toivotaan paljon huolettomia kilsoja tolle sun ajokillesi.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Tuli kans huomattua tuossa Ässän Kansirempassa että "Harrastukset maksaa"akyttala kirjoitti:Uusi letku on paikallaan. Muutaman päivän kesti tilata, mutta tulihan se.. Metrihintaa moisella pätkällä on, mutta onpahan sopiva. Toivottavasti kestää edes parisataatonnia, ettei tartte jatkuvasti olla uusimassa moista.
Mistään tarvikeliikkeistä tuota ei tosiaankaan saa, eli merkkiosana tarvitsee tilata.
Mutta Saabi siis kulkee taas, katsotaan montako päivää liikkuu ennenkuin jostain muualta porsii..Etupyörän laakeri on seuraava kohde. Rahaa palaa perkeleesi, mutta eihän Saab olekkaan köyhien auto.
Ja kiitoksia kaikille hyvistä väliaikaisvinkeistä!



#3628
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*
Saab 9-3 SE 2.0t 5D -00 RE85 | Saab 9-3 Cabriolet -99
Saab 9000 CS -93 2,3i VA | Saab 9000 CDE -94 VA I Saab 9000 CSE -92 VA
*Harvat autot osaavat puhua, mutta Turbo-Saabit osaavat edes viheltää;)*