OG900 kytkimen putken pituus, liittimien koko ja kierteet?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
pasola2769
"Kaasari"
Viestit: 21
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 18:08

Viesti Kirjoittaja pasola2769 »

No joo siinä kytkimessä on sitä vikaa ollut joka puolella ja tällä hetkellä on työsylinterin tiivisteiden vaihto työn alla. Kun sen saa pelittämään (joskus), niin pääsee paremmin seuraamaan putken elämistä kytkimen painamisen aikana. Eiköhän sitä vikaa ole siinäkin... Toi Saabin kytkin on kyllä aika syvältä. Ei ole vaijerin voittanutta.
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24617
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

vai ei ole vaijerin voittanutta.... hmm

montakohan kertaa olisi pitänyt kytkinvaijeria kiristää ,kun tuon oman kytkimen vaihdoin 380tkm kohdalla... jos olisi ollut vaijeri.... nyt pelitti loppuun asti.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
stara
"Hölösuu"
Viestit: 2294
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 21:48
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja stara »

18 kesäiset ovat vaikeita valloittaa ( varsinkin tässä iässä), mutta haasteen tekevät mielenkiintoiseksi.
:lol:
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Vastaa Viestiin