Mikä vikana kytkimessä?
Re: Mikä vikana kytkimessä?
Jees, olipas taas rupeamaa. Ei ollu väljää polkimessa, joten päätettiin vähän huuhdella jarrunesteitä läpi. Ekaks pitää kyllä todeta, että kuskinjakkara lähti mäelle aika nopeesti, sen verran ahdas väli tuo on. Runttasin kytkimen pohjaan ja ilmausnipasta nesteet pihalle, tämän jälkeen pääsylinteri oli ainakin tyhjä ja yritettiin saada kykänesteitä liikkeelle. No eipä tietenkään onnistunut sisärenkaalla tahi korkkiranetuksilla ja päätettiin vähän tuumata asioita. Onneks oli uus pääsylinteri ostettuna, joten vanha irti, uus täyteen nestettä ja vaihto. Säiliö imettiin vielä tyhjäks ja alotettiin ilmaus uudestaan. Pikkuhiljaa alko uudet nesteet valumaan läpi ku pumpattiin pumpulla painetta säiliöön ja olipa melkosta kuraa ja kokkaretta. Ilmaus onnistu kerrasta ja vaihteetki menee taas kylmänä sisään. Seuraavaks sitten työsylinterin vaihto ja samaan syssyyn vois vaihdella loputkin kytkimen kilkkeet.
KTM SD
Re: Mikä vikana kytkimessä?
Tuo paskojen huuhtelu edistää kyllä ilmaushommia. Hyvä, että rupesi toimimaan!Saapas kirjoitti:Jees, olipas taas rupeamaa. Ei ollu väljää polkimessa, joten päätettiin vähän huuhdella jarrunesteitä läpi. Ekaks pitää kyllä todeta, että kuskinjakkara lähti mäelle aika nopeesti, sen verran ahdas väli tuo on. Runttasin kytkimen pohjaan ja ilmausnipasta nesteet pihalle, tämän jälkeen pääsylinteri oli ainakin tyhjä ja yritettiin saada kykänesteitä liikkeelle. No eipä tietenkään onnistunut sisärenkaalla tahi korkkiranetuksilla ja päätettiin vähän tuumata asioita. Onneks oli uus pääsylinteri ostettuna, joten vanha irti, uus täyteen nestettä ja vaihto. Säiliö imettiin vielä tyhjäks ja alotettiin ilmaus uudestaan. Pikkuhiljaa alko uudet nesteet valumaan läpi ku pumpattiin pumpulla painetta säiliöön ja olipa melkosta kuraa ja kokkaretta. Ilmaus onnistu kerrasta ja vaihteetki menee taas kylmänä sisään. Seuraavaks sitten työsylinterin vaihto ja samaan syssyyn vois vaihdella loputkin kytkimen kilkkeet.