Abitin KT7-emolevy tukee 4x AGP-kortteja, eli vaikka kortti olisi 8x, se toimii 4x-nopeudella. Itse ehdottaisin ensimmäiseksi päivittämään ajurit ja directx:n, usein directx:n reinstall auttaa jo paljon.
Hieman OT, mutta onkos lucalle tullut koskaan vastaan sanonta, köyhällä ei ole varaa halpaan?
Itse pulasin aikoinaan käytetyillä ja halvimmilla mahdollisilla osilla ja yöunet oli katkolla usein. Kyllästyin moiseen ja säästin väkisin rahat kunnon pc:n osiin, se kone kestikin 4 vuotta täydessä käytössä (lähes 24/7/365), nyt samainen kone on ollut liki vuoden tytöillä satunnaisessa käytössä, lähes päivittäin kuitenkin ja porskuttaa edelleen hyvin.
Tobbana kirjoitti:Abitin KT7-emolevy tukee 4x AGP-kortteja, eli vaikka kortti olisi 8x, se toimii 4x-nopeudella. Itse ehdottaisin ensimmäiseksi päivittämään ajurit ja directx:n, usein directx:n reinstall auttaa jo paljon.
Hieman OT, mutta onkos lucalle tullut koskaan vastaan sanonta, köyhällä ei ole varaa halpaan?
Itse pulasin aikoinaan käytetyillä ja halvimmilla mahdollisilla osilla ja yöunet oli katkolla usein. Kyllästyin moiseen ja säästin väkisin rahat kunnon pc:n osiin, se kone kestikin 4 vuotta täydessä käytössä (lähes 24/7/365), nyt samainen kone on ollut liki vuoden tytöillä satunnaisessa käytössä, lähes päivittäin kuitenkin ja porskuttaa edelleen hyvin.
-Sami
ajurit on uusimmat, mutta directx:n päivitys ei tullut mieleenkään, kiitos vinkistä kuten kiitos myös tuosta agp nopeuden tiedosta.
minulla on autoissa ja tietokoneissa joku pakkomielle käyttää vanha loppuun kunnes se on ns. toivoton tapaus.
sitäpaitsi säännöllinen kaupanteko huutonetissä on mukavaa ja virkistävää
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)