Piristystä 9000 aero 2.0

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

oma ajettu sen 220tkm ja pitää todella pahaa rahinaa tyhjänkäynnillä:s mutta jos se hyppää niin toivottavasti auto on tyhjänkäynnillä ja ehtii sammuttamaan tai omalla tuurilla katkeaa täyskiihdytyksessä ja kone entinen sen jälkeen :(
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

f-19 kirjoitti:
JouniCSE kirjoitti: Toi B206 oli vissiin vaan osassa alkupään NG900 malleja. Oliskohan ollu 94..95.
EPC tuntee NG:lle molemmat B204I ja B206I.
Ihan turhaa kohkaamista tosta ketjusta ja rattaista. Jos käyttää kunnon öljyjä ja vaihtaa ne ajalaan niin mitään ongelmia ei tule. Tossa pian 280tkm ajetussa tontussa ketju oli hieman venyny mutta rattaat liki uuden veroiset.
Vaan mistäpä sitä aina tietää millaisella huoltovälillä ja öljylaaduilla ensimmäiset 200tkm on menty. Vaikka nyt vaihtaakin öljyt ajallaan niin kakka voi olla tasapainohilujen kohdalla jo housuissa eikä se huolellinen huoltaminen enää mitään auta. Eli kyllä se kohkaaminen tavallaan on ihan aiheellista jos nykykunto tai auton tarkka huoltohistoria ei ole tiedossa.
Niin, mutta eihän nuo ongelmat hiljaisina pysy vaan korvahan kertoo jos tarvitsee huolestua.
hma
"Aero"
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 15:45
Paikkakunta: Oulu

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja hma »

JouniCSE kirjoitti:
scorpio_88 kirjoitti:Juu kyllä tuosta se epäonnenketju löytyy:) lukenut niin paljon juttuja tuosta ketjusta että koneen kannalta parempi ottaa se pois..
99% ketjun ongelmista johtuu puutteellisesta huollosta.
Näinpä. 292tkm takana ja meni jakopään hilppeet huvin vuoksi vaihtoon. Aivan uudenveroisia olivat molempien ketjujen rattaat ym.
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Tomasso
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 17:40
Paikkakunta: Kuopio

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja Tomasso »

Käykös tuollaiseen italian 2.0 litraseen tuonti aeroon esim. Nordicilta tai Maptunilta matalapaineturbon virisarjat ???
9000LPT
"Hölösuu"
Viestit: 2075
Liittynyt: Ti Touko 20, 2003 17:16
Paikkakunta: Laukaa

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja 9000LPT »

Tomasso kirjoitti:Käykös tuollaiseen italian 2.0 litraseen tuonti aeroon esim. Nordicilta tai Maptunilta matalapaineturbon virisarjat ???
käy :lol:
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

no nyt vihdoinkin päivitystä tähänkin juttuun :) eli nyt on aerossa ecuproject stage 2 ja suora putki vain viimeisellä pöntöllä ja koneesta ketju pois ja koko kone käyty muutenkin läpi. tallissa on uus bensapumppu joka riittää 600hp asti ja bensapaineen säädinkin on. ja tulossa on garret gt28rs ja uus vaihdelaatikko on hakusessa kun uusvanha sylki kalut ulos :( ja samalla hommaan uudet suuttimet ja teen uuden putken. uusi sachs kytkin odottaa myös kiinnitystä :) kaikkien osien kiinnilaiton jälkeen vaan etsitään uus softa ja eiköhän taas airo potki bimmerit pois edestä niinku tähänkin asti =)
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
api
"Aero"
Viestit: 365
Liittynyt: Ti Loka 31, 2006 23:02
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja api »

millanen bensapaineen säädin ja mistä ja paljo makso?
Yamaha FZ1-N -08
scorpio_88
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Piristystä 9000 aero 2.0

Viesti Kirjoittaja scorpio_88 »

jaa a, mikähän säädin se ois, ei lue mitään ja toiselta klubilaiselta ostin..
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Vastaa Viestiin