Olen uusi saabisti!

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Hessu
"Hölösuu"

9-3 Sonic

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Semmoinen peli:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Hiilarikojelaudasta ei hoksannut ottaa kuvaa... Päällisin puolin aika normaali 2.0t sport, mutta sanokaas mikä tuon 16" vannemallin nimitys on?
Auto on pahasti pesun ja myllytyksen tarpeessa, mutta ehkä se siitä viikonlopun aikana. Ahtoja on sen verran että 3500rpm kohdalla tulee fuel cuttia. Joku ruuvannut hukkista tai letku vuotaa vissiinkin.
aero
-

Re: Olen uusi saabisti!

Viesti Kirjoittaja aero »

Kieltämäti melko messevä. Muistahan lupautua kuskiksi heti kun joku kaveripiirin Tappara-fani on lähdössä viihteelle :lol:.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Hessu
"Hölösuu"

Ipan kannattajat tuntevat tuon värimaailman ehkä paremmin omakseen :) Erotuksena Saabin omaan nahkaverhoiluun, että penkit ovat ympäriinsä nahkaa, tehtaan tekoset ovat sivujen ja taustan osalta tekoeläintä.
aero
-

Viesti Kirjoittaja aero »

No sillä just, pientä piruilua vasaramiehille ;).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Tobbana
"Hölösuu"
Viesti:

Re: 9-3 Sonic

Viesti Kirjoittaja Tobbana »

Hessu kirjoitti:mikä tuon 16" vannemallin nimitys on?
5-spoke, elikkäs ALU22.

-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Hessu
"Hölösuu"

^Kiitoksia tästä tiedosta. Laakkonen, joka tuon verhoilun on teettänyt, olisi tietysti voinut toteuttaa hiukan parempaa makua ja värisilmää ottamalla sisustan pohjaksi beessin tai mustan ja laittanut tuon petrolinvärisen nahkan tilalle sellaista metsänvihreää tahi toffeen väristä a'la Peugeot Roland Garros.
Vastaa Viestiin