ei liene sinullakaan pahemmin RACING tarroille sitten käyttöätomaatti kirjoitti: Jos koneessa on vaikkapa 400 hv niin se jo mielestäni oikeuttaa tuohon.
marsu racing
Re: marsu racing
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Hane_81 kirjoitti:ei liene sinullakaan pahemmin RACING tarroille sitten käyttöätomaatti kirjoitti: Jos koneessa on vaikkapa 400 hv niin se jo mielestäni oikeuttaa tuohon.
Tai ylipäätään Saabeissa, paitsi että aito-saabeissahan on kilpa-auton etutuennat

Foxbody turbo
Ei ole,ei.Hane_81 kirjoitti:ei liene sinullakaan pahemmin RACING tarroille sitten käyttöätomaatti kirjoitti: Jos koneessa on vaikkapa 400 hv niin se jo mielestäni oikeuttaa tuohon.
Ja olen kyllä sleepermiehiä henkeen ja vereen.Eli jos se 400hv koneesta löytyisi niin en silti laittaisi mitään hemmetin teippejä.
Teinien hömpötyksiä tuollaset pitsa-auto tarrat.
Mielenkiintoista:
Eka bongataan joku klubilainen ja sitten sen jälkeen päälle vittuillaan.

Näin se vaan menee kun ei ole mitään käytöstapoja.Eikä tule.pocky kirjoitti:Mielenkiintoista:
Oletetaan autostaan liikoja, promillet veressä ja saab-foorumi...eiköhän tuossa ole selitystä vittuiluun.pocky kirjoitti:Mielenkiintoista:
628hv/650Nm
Juuri näin.Hane_81 kirjoitti:Oletetaan autostaan liikoja, promillet veressä ja saab-foorumi...eiköhän tuossa ole selitystä vittuiluun.pocky kirjoitti:Mielenkiintoista:

Miksi promillet tekevät joistain ihmisistä vittumaisia ?
Ehkä se on sen mielestä hauskaa?renner kirjoitti:Miksi promillet tekevät joistain ihmisistä vittumaisia ?
-
- "Hölösuu"
Koska silloin kasvaa jotkut ihmiset pari metriä joka suuntaan. Vahvempia, viisaampia yms.renner kirjoitti:Miksi promillet tekevät joistain ihmisistä vittumaisia ?
Tuonhan kysymyksen voisi esittää esimerkiksi Tiede lehden kirjoittajille

Viimeksi muokannut Harrimatias, Pe Syys 19, 2008 17:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 900 2.0t Cab -97
-
- "Tuplakaasari"
- Viesti:
no jos tuo on mielestäsi teinien hommaa niin omasta mielestäni olen vielä teini ja tykkään teinien asioista... ja mun mielest jos mä haluun tollasen tarran niin kyllä mä saan sen siihen laittaa ilman että tehoja nostaisin 400+ hp... ja aika laiskati tuo 230 km/h tunnissa jos on 300 hp
itellä 170-180 ja menee melkein saman.

Jäsen #3875
900 S 2.0 T16 MY90, 9-5 Aero MY02, 9-5 "Aero" MY98 Automaatti
Uusi silmäterä 9-5 Aero XWD 2.0 TTID MY11
900 S 2.0 T16 MY90, 9-5 Aero MY02, 9-5 "Aero" MY98 Automaatti
Uusi silmäterä 9-5 Aero XWD 2.0 TTID MY11
Älä ota itseesi, komea auto sille ei kukaan voi mitään.vakio ässä kirjoitti:no jos tuo on mielestäsi teinien hommaa niin omasta mielestäni olen vielä teini ja tykkään teinien asioista... ja mun mielest jos mä haluun tollasen tarran niin kyllä mä saan sen siihen laittaa ilman että tehoja nostaisin 400+ hp... ja aika laiskati tuo 230 km/h tunnissa jos on 300 hpitellä 170-180 ja menee melkein saman.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kyllä mulla on ihan tietoinen valinta 6 enska vaikka tehoa löytyykin.Joten saahan sen raijoitinta vasten vedettyä ja ei mene enää minnekään.Niinkuin sinunkin autosi.vakio ässä kirjoitti:no jos tuo on mielestäsi teinien hommaa niin omasta mielestäni olen vielä teini ja tykkään teinien asioista... ja mun mielest jos mä haluun tollasen tarran niin kyllä mä saan sen siihen laittaa ilman että tehoja nostaisin 400+ hp... ja aika laiskati tuo 230 km/h tunnissa jos on 300 hpitellä 170-180 ja menee melkein saman.
Se on vaan sitten eriasia kuin nopeasti se rajoittajalle suurimmalla vaihteella vetää.
Sorry jos vedit herneet nenään.

Nää on hauskoja nää pippelinvertailut netissä. Ässällä muuten hyvännäköinen auto, mutta toi putken ulostulo ei ole mun makuun. Laitas tomaatti kuvia niin voin arvostella sunkin auton. Ja sitten vaan pojat viivalle.. 

EX: ]9-5 Aero Combi, 93SC 1.8t 2008 243tkm, 9-3 2.0T SE 1998 264tkm, 9000 CSE 2.3i 1994 300tkm
Noh mulla ei ole tarvetta lähteä viivalle kenenkään kanssa.On mulla ikääkin jo sen verran että en enää niin yllytyshullu ole.
Enkä minä nyt oikeastaan vakioässän autoa haukkunut vaan yleistä trendiä laittaa RACING tarroja autoon.(Siis sellaisiin jotka joka kauppakassi kusauttaa tarvittaessa ja vastapuoli saa hyvät naurut.)
Sain vaan pienen kulttuurishokin kun olin aivan varma että kulkupuolikin on kunnossa oltava tuossa.
Ei vaan mene mulle jakeluun.

Enkä minä nyt oikeastaan vakioässän autoa haukkunut vaan yleistä trendiä laittaa RACING tarroja autoon.(Siis sellaisiin jotka joka kauppakassi kusauttaa tarvittaessa ja vastapuoli saa hyvät naurut.)
Sain vaan pienen kulttuurishokin kun olin aivan varma että kulkupuolikin on kunnossa oltava tuossa.
Ei vaan mene mulle jakeluun.