Helmat on muuten jo tehtaalla asennettu ja nykyäänkin vaimennin pilkistää vaikka tekniikka vaihtuikin kaasarista T16:sta. Aeroksi se ei tietenkään vielä autoa tee
900S / T16 vuosmalli-90
Re: 900S / T16 vuosmalli-90
Heti paljastui
Allekirjoitus tietysti jo vihjaa mistä kyse, mutta hyvin huomattu vaimentimen pilkistäminen. Puskurit on väärän väriset, mutta tämän ikäisessä ei tietysti olisi suuri ihme vaikka esim. kolarin seurauksena ne olisi vaihtunu.
Helmat on muuten jo tehtaalla asennettu ja nykyäänkin vaimennin pilkistää vaikka tekniikka vaihtuikin kaasarista T16:sta. Aeroksi se ei tietenkään vielä autoa tee
mutta on kulkupuoli edes lähempänä ulkonäön luomia odotuksia...
Helmat on muuten jo tehtaalla asennettu ja nykyäänkin vaimennin pilkistää vaikka tekniikka vaihtuikin kaasarista T16:sta. Aeroksi se ei tietenkään vielä autoa tee
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Re: 900S / T16 vuosmalli-90
Ei niinkään se vaimennin vaan tuo ahdetulle moottorille turhan "piikanen" pakoputki 
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001