Jonkin aikaa ennen kuin alat hommiin kannattaa kaikkiin pultteihin suihkutella jotain ruosteenirroittajaa/voitelu öljyä. Näin voi säästyä noilta pinnapulttien katkeamisilta.
Myös täyttää uuden turbon öljpuoli ennen kuin pistää putket kiinni.
Turbo vinkuu (lisäsin kuvan)
Paljonkohan maksaa merkkikaupassa?sakarias kirjoitti:Tilasin sitten selvyyden välttämiseksi uuden turbon runkonumeron perusteella saabin liikkestä (ja maksan itteni kipeäksi.)
Mukaan tulee myös kaikki mahdolliset asennustarvikkeet (pultit, mutterit ja tiivisteet.)
Ajattelin asentaa puhaltimen itse. Pultithan tietenkin katkeilevat sisälle, mutta onkohan hommassa odotettavissa jotain muita ongelmia? Öljynkierrostahan täytyy tietenkin huolehtia ennen käynnistystä ja peruspaineet täytyy säätää.
Olisiko teillä mielessä muita vinkkejä?
Kiitoksia vaivannäöstä!

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Palijo!NG900T kirjoitti:
Paljonkohan maksaa merkkikaupassa?

Siinä on mukana 168.19 euron pantti palautuslaitteesta.
Tuolla hinnalla olis jo oltu aikapitkällä isomman turbon hankinnassa. Kukaan ei vaan tunnu tietävän mikä siihen sopii ja miten.
9-3t vm-00 maptun3
#441
Nulla tenaci invia est via
#441
Nulla tenaci invia est via
Nonniin. Nyt on auto palasina ja vinkunan syy selvillä. 93t sport oli asian ytimessä.93t sport kirjoitti:Siivet paskana siis ?
Mistähän lie johtuu tommonen rypyttyminen. Akselissa ainakin on päittäisvälystä aika reilusti (n. 2mm)
Onko tommonen vain "normaalia kulumista"?
9-3t vm-00 maptun3
#441
Nulla tenaci invia est via
#441
Nulla tenaci invia est via