Samalla periaatteellahan moni panttaa työkalusarjoja, ohjekirjoja, koiraverkkoja ja muita orkkistavaroita.georgahti kirjoitti:tämähän olis vähän niinku kaste klubiin kohta astuvalle..J8 kirjoitti:d) Maksimoi voitto.
1.palauta vakioksi ja laita liikkeeseen vaihtoon.
ja jos on pokkaa niin...
2. Kun auto on uudella omistajalla, niin ota yhteyttä häneen. " Moro, sulla on vissiin mun entinen auto... blaa blaa... kiinnostaako 70heppaa ja 100nm lisää? mulla olisi siihen softa kaupan..." jos oot kauppamies niin osaat kyllä hoitaa tämän.
3. Jos uusi omistaja on ihan näreissään, niin sitten joudut kyllä kusettamaan jotain, mikä on VÄÄRIN " hankin softan, mutten kerennyt asentaa.. blaa blaa..." ja sit taas jos on kiinnostunut niin ota rahat pois ja laita ppc menemään ja taskussa on muutama satanen lisää.
4. kaupat syntyy ja taas on yksi saabisti lisää joka ajaa Hangon keksinä
Ostin joskus AVK:lta kaksipyöräisen. Muutama kuukausi kului niin sain puhelun jossa minulle tarjottiin kaikkia lisäkilkkeitä joita pyörän lunariin vetänyt ei ollut antanut vakuutusyhtiöllle. Oli pakoputkea, ruiskun ohjausyksikkö, ohjekirjoja, työkalusarja, takapenkkiä, huoltokirjaa, jopa vara-avaimet. Ehdotin ratkaisuksi että jätän ilmoittamatta vakuutusyhtiölle jos lähettää vara-avaimet ja takapenkin postissa, veloituksetta.

Maksimoikaa voitot! I hold the world ransom for ONE...... MILLION...... DOLLARS!