No ei! Kun se oli siis pari päivää 666 ja ton edellinen piti siis olla 667:s viesti?
Mutta huhtikuu on kuukausista julmin! Kävin tuijottelemassa tulevia bändejä ja pelkästään Nosturilla on huhtikuussa Fear Factory, Backyard Babies ja Bolt Thrower!
Joten np: Bolt Thrower - Infiltration \,,/
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S
Saab 90 -85 "marsutarha" **100hp**vakio**
Tällä kepattu myös naapurin ämmä ja sen bokseri.
ROSAMUNDA - MAHAN TÄYTTYMINEN ALKAA ENSIMMÄISESTÄ SUUPALASTA. http://www.rehupiikles.com/
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Offtopic: Biisissä nyt ei mitään erikoista, mutta että mihin suoritukseen äänellisesti voikaan pystyä rankemmalla kädellä modattu Audigy2 äänikortti.. !
Turbo Sensonic kirjoitti:
Ja huomenna soi Tavastialla Children Of Bodom...
Mitä häh täh? Huomenna? Liput on varmaan loppuun myyty. Saiskohan sitä itsensä jollain ilveellä sisään..
Tää oli tarpeeks hyvä syy rikkoa mun 666:n viestin raja.
Edit: miten se voi näyttää 666 viestiä? Multa on poistettu yks viesti!
Liput on loppuunmyyty. Yksi kaveri olisi myös halunnut tulla keikalle, mutta voi voi Nopeat syövät hitaat...
No saas nähdä, päästäänkö ikinä tuolle keikalle, kun haetaan kaverin kanssa "vauhtia" Tavastian lähellä olevista baareista Yleensä en dokaa keikoilla (musa on tärkeämpää kuin juomat), mutta eräs lapsuudenkaveri on tulossa katsomaan tuota COB:tä, joten ilmeisesti täytyy vähän ottaa "kuppia" hänen kanssaan...
Turbo Sensonic kirjoitti:
No saas nähdä, päästäänkö ikinä tuolle keikalle, kun haetaan kaverin kanssa "vauhtia" Tavastian lähellä olevista baareista Yleensä en dokaa keikoilla (musa on tärkeämpää kuin juomat), mutta eräs lapsuudenkaveri on tulossa katsomaan tuota COB:tä, joten ilmeisesti täytyy vähän ottaa "kuppia" hänen kanssaan...
No mutta. Mä sain itseni sinne sisälle hilattua. Jos ei jaksa/kykene niin mulla on halukkaita lipunostaja-kavereita..
Mä tuun ryöstää sut sitten siinä ovella. Kiitos.
ennen: 93 SS Aero '04 + BSR Steg 1
nyt: Chevy Camaro Z28 '93 Perheessä myös Mr. S