Saihan näihin. Pimputtaa vähän mitä on näkevinään, muttei ohjaa sentään. Ihan Ok huomioi tuoreet viivat, mutta isompi hyöty on tämän mukana tulleesta liikennemerkkitunnistuksesta... Eipä sekään toki kaikkia merkkejä huomannut.Saabium196 kirjoitti: ↑Ti Maalis 04, 2025 16:53Saiko näihin uutena kaistavahdin?
Ärsyttävä piirre oli ajaa taas Q3:sta, kun en urissa halunnut mennä, aina kun auton sammutti, tuo oli taas päällä ja suusta pääsi: älä opeta isääs n###imaan!
NG 9-5 RIEMUA
Re: NG 9-5 RIEMUA
Kaikki Saabit hävitetty... toistaiseksi.
Volvo S60 Summum D2 MY15
Volvo V90 Inscription Recharge T6 MY22
Volvo S60 Summum D2 MY15
Volvo V90 Inscription Recharge T6 MY22
Re: NG 9-5 RIEMUA
Kolmen vuoden Saab-tauon jälkeen tuli mahdollisuus hankkia myymäni NG 9-5 takaisin "kotiin". Sellainen kysymys 2.0t Biopower manuaalin osalta että nostaako teillä vaihteita vaihdettaessa jonkin verran kierroksia? Tämä esiintyi jo ensimmäisen omistuskauden osalta ja ominaisuus tallella nyt koeajon jälkeen.
Saab 9-5 2.0t Biopower -07
Aiemmat:
2x 900i
Saab 900 2.0T-95
Saab 900SE Talladega-97
2x 9000 2.0t
Aiemmat:
2x 900i
Saab 900 2.0T-95
Saab 900SE Talladega-97
2x 9000 2.0t
Re: NG 9-5 RIEMUA
Sattui kesällä tuuri, kun huomasin vähän ajetun NG 9-5 vm2011 olevan myynnissä,
niin sitten kokeilin kepillä jäätä, millainen siellä on.
Todella hyväkuntoinen yksilö, viettänyt 9 vuotta Italiassa, jonka jälkeen Suomessa 5 vuotta.
Kilometrit oli vain 56 tkm.
Auto oli nyt Autosuojaamo Herrasella Hyvinkäällä suojauksessa, jossa sielläkin todettiin,
ettei tämmöistä auton pohjaa ole kuin uudessa autossa.
Kyllä se on autolle myrkkyä, täällä suolaisilla tiellä ajo, nyt sillä varmaan voi ajaa, jopa talvella käsittelyn jälkeen ....
Katsoin samalla noita NG 9-5 tilastoja, niin Italiaan on mennyt 447 kpl, kun taasen Suomeen vain 130 kpl.
niin sitten kokeilin kepillä jäätä, millainen siellä on.
Todella hyväkuntoinen yksilö, viettänyt 9 vuotta Italiassa, jonka jälkeen Suomessa 5 vuotta.
Kilometrit oli vain 56 tkm.
Auto oli nyt Autosuojaamo Herrasella Hyvinkäällä suojauksessa, jossa sielläkin todettiin,
ettei tämmöistä auton pohjaa ole kuin uudessa autossa.
Kyllä se on autolle myrkkyä, täällä suolaisilla tiellä ajo, nyt sillä varmaan voi ajaa, jopa talvella käsittelyn jälkeen ....
Katsoin samalla noita NG 9-5 tilastoja, niin Italiaan on mennyt 447 kpl, kun taasen Suomeen vain 130 kpl.
Saab NG 9-5 2.0T MY11
Ex: Saab 96, Saab 99, WV Jetta, 2xWV Passat, Saab 9-3, Saab OG 9-5 Aero, Saab NG 9-3 Aero
Ex: Saab 96, Saab 99, WV Jetta, 2xWV Passat, Saab 9-3, Saab OG 9-5 Aero, Saab NG 9-3 Aero
Re: NG 9-5 RIEMUA
^ Näkyy olevan istuinlämmittimetkin, mikä ei Italiassa ole itsestäänselvyys.