Mitä näit liikenteessä tänään topic
-
- "Hölösuu"
Re: Mitä näit liikenteessä tänään topic
Jotkut kiittävät kun heille ilmoittaa valojen puutteesta.
9-3 Ss - 07 Post apocalypse. og900 - 91 Steamsprocket
"parempi kumin haju risteyksessä,kuin ruumiin haju"
thorhammer.sc@gmail.com
thorhammer.sc@gmail.com
Aikanaan paloi vanhempien edesmenneestä NG:stä mökkireissulla molemmat lähivalon langat poikki. Paluumatkalla kyllästyin puolivälissä tuohon vastaantulijoiden valojen vilkutteluun, joten tuikkasin aina niin turhat etusumuvalot päälle. Ihme ja kumma, että valojen vilkuttelu putosi huomattavasti.
Tuolloin suurinpiirtein joka toinen vastaantulija ilmoitti, että mulla ei ole autossa valoja. Sumuvaloilla ajaessa lukema putosi noin joka kymmenenteen. Tämä ei silti poista sitä tosiasiaa, että etusumuvaloista olisi normaalisti oikeasti jotain hyötyä.
Tuolloin suurinpiirtein joka toinen vastaantulija ilmoitti, että mulla ei ole autossa valoja. Sumuvaloilla ajaessa lukema putosi noin joka kymmenenteen. Tämä ei silti poista sitä tosiasiaa, että etusumuvaloista olisi normaalisti oikeasti jotain hyötyä.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Prisman parkkipaikalla perheenisä veti herneen nenään, kun eläkeläispariskunta ajoi autonsa ns. lapsiperheille tarkoitetulle jättiparkkiruutuun. Tietääkseni lainmukaan eläkeläispariskunta ei tehnyt mitään väärin. No, herneitä saa vedellä jos kerran maistuu! 

#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
-
- "Hölösuu"
Oletko koskaan nähnyt sellaista käden heilautus merkkiä-kiitoksen elein. Ja en tarkoita sitä sormi merkkiä mitä sinä ilmeisesti aina saatMimmi kirjoitti:Onko monikin tullut perässä ja pysähtyessäsi kiittänyt kädestä pitäen?Thorhammer kirjoitti:Jotkut kiittävät kun heille ilmoittaa valojen puutteesta.

thorhammer.sc@gmail.com
thorhammer.sc@gmail.com
On todella hämmentävää kun joitakin rassaa se että vastaantulija huomauttaa valoista. Kuvitteletteko te olevanne yksin liikenteessä? Eukon Volkkarilla ajaessa unohdan lähes aina valot, ja kyllä minä ainakin olen kiitollinen siitä että joku muistuttaa sytyttämään ne. Varmasti "räpäyttäjä" saa kiitoksen kädenheilautuksen muodossa. Vastaavia kiitoksia olen itsekin saanut kun olen valoista huomauttanut. Voisitteko kuvitella että se valojen räpäytys valottamalle on vain ystävällinen ele?Thorhammer kirjoitti:Oletko koskaan nähnyt sellaista käden heilautus merkkiä-kiitoksen elein. Ja en tarkoita sitä sormi merkkiä mitä sinä ilmeisesti aina saatMimmi kirjoitti:Onko monikin tullut perässä ja pysähtyessäsi kiittänyt kädestä pitäen?Thorhammer kirjoitti:Jotkut kiittävät kun heille ilmoittaa valojen puutteesta.
Viimeksi muokannut Silte, To Elo 06, 2009 16:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Entiset: Saab 99 4d GLs -78, Saab 99 2d GLi 5speed -80, Saab 99 3d Lea -76, Saab 900 4d T8 -84
Ajossa: Saab 93 5d turbo -01
Ajossa: Saab 93 5d turbo -01
Minulla on tapana vaihtaa ajovalot parkeille ja takaisin pariin kertaan. Ei taatusti "sokaise" ketään ja silti viesti menee perille. Moni heilauttaa lapasta kiitokseksi.
SAAB 9-5 Vector Sedan 2,3t 2007 RE85
EX: SAAB 9000 CS 2.0t '98 RE85 Powered by jcarlson
SAAB 9-5 Vector Sedan 2,3t 2007 RE85
EX: SAAB 9000 CS 2.0t '98 RE85 Powered by jcarlson
-
- "Hölösuu"
Natsipakastimen kuljettaja kiihdytti raon, johon olisin muuten kerennyt, umpeen ja joutui sitten jarruttamaan edellä ajavan taakse heti minun blokkauksen jälkeen.
Olin liikkeellä Hi Ace:lla joten jarruttaminen taakse oli ainut vaihtoehto. Mitähän ihmiset saa tollasesta kiusanteosta??? Tämä siis Kuopiossa moottoritiellä.
Olin liikkeellä Hi Ace:lla joten jarruttaminen taakse oli ainut vaihtoehto. Mitähän ihmiset saa tollasesta kiusanteosta??? Tämä siis Kuopiossa moottoritiellä.
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
-
- "Hölösuu"
Jo 1/2 6:n aikaan koko etelä Helsinki täynnä jalankulkijoita. Meinaakohan ne tehdä joukkoitsarin mereen hyppämällä kun rantaan päin lompsivat.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
itse havaitsin saman ilmiön,satuitko pitämään autoa parkissa larun sillan jälkeen.?Saappi Kuski kirjoitti:Jo 1/2 6:n aikaan koko etelä Helsinki täynnä jalankulkijoita. Meinaakohan ne tehdä joukkoitsarin mereen hyppämällä kun rantaan päin lompsivat.
thorhammer.sc@gmail.com
thorhammer.sc@gmail.com
-
- "Hölösuu"
Kiireellä ajoin Espooseen keskustasta kun vielä pääsi..Thorhammer kirjoitti:itse havaitsin saman ilmiön,satuitko pitämään autoa parkissa larun sillan jälkeen.?Saappi Kuski kirjoitti:Jo 1/2 6:n aikaan koko etelä Helsinki täynnä jalankulkijoita. Meinaakohan ne tehdä joukkoitsarin mereen hyppämällä kun rantaan päin lompsivat.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
[/quote]
Enpä saa, kun en aja ilman valoja.
Vielä kun te pikkupoliisit ymmärtäisitte että autossa voi palaa täysin lailliset huomiovalot ajovalojen tilalla, mutta teille pikkupoliiseilla ainoat valot ovat ajovalot ja te pikkupoliisit "opetatte" vastaantulijaa vilkuttelemalla pitkiä valoja kohdatessanne huomiovaloja käyttävän vastaantulijan.[/quote]Minä en ole ikinä väläyttänyt valoja jos joku on tullut vastaan huomiovaloilla.joten en kuulu ryhmään lelupoliisi
Enpä saa, kun en aja ilman valoja.
Vielä kun te pikkupoliisit ymmärtäisitte että autossa voi palaa täysin lailliset huomiovalot ajovalojen tilalla, mutta teille pikkupoliiseilla ainoat valot ovat ajovalot ja te pikkupoliisit "opetatte" vastaantulijaa vilkuttelemalla pitkiä valoja kohdatessanne huomiovaloja käyttävän vastaantulijan.[/quote]Minä en ole ikinä väläyttänyt valoja jos joku on tullut vastaan huomiovaloilla.joten en kuulu ryhmään lelupoliisi

thorhammer.sc@gmail.com
thorhammer.sc@gmail.com
Olen välkytelly valoja vastaantulijoille vaikka niillä olis valotkin. Tosin vain siksi kun tien laidalla pamppaloi hirvi.
Taidan olla lelupoliisi
Taidan olla lelupoliisi

Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
No voe jessus että on tuasen lapsellista keskustelua valoista. Eikö se oo itsestään selvyys, että niitä valoja käytetään ja niiden käyttöön on selkeä syy. Ja jos joltakin on nyt sattunut unohtumaan ne valot, niin ketä haittaa jos toinen siitä ystävällisesti pienellä eleellä muistuttaa. Valoton auto kuskeineen ok, jos kyseessä olisi kyseessä vain hän itse ja hänen oma toiminta. Mutta kun tämä samainen toiminta koskettaa myös muita tiellä liikkujia, joten yhteisistä pelisäännöistä pidetään silloin kiinni. Anteeksi ja hyvvee vkloppua
Ja nyt sitten mitä on nähty liikenteessä, ensimmäiset osallistujat rodinatikoihin on bongattu ja iisalmen terva-ajoihin menijät myös. Vkloppuna tien päällä paaaaljon autovanhuksia. Viikolla bongattu myös hieno punanen,avo 900 kuopiossa vänärillä
Ja nyt sitten mitä on nähty liikenteessä, ensimmäiset osallistujat rodinatikoihin on bongattu ja iisalmen terva-ajoihin menijät myös. Vkloppuna tien päällä paaaaljon autovanhuksia. Viikolla bongattu myös hieno punanen,avo 900 kuopiossa vänärillä
Saabismi on (kuulemma) sairautta, meidän perheessä tarttuvaa sellaista.
9000 CD - 95
El Camino -79
9000 CD - 95
El Camino -79
Pärnussa tuli nähtyä tällainen kasari rally-look 99:

Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Toiset on pikkupoliiseja liikenteessä ja toiset pikkupoliiseja foorumeilla. Kyllähän sun se pitäisi ymmärtää! 

#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t