No, meneehän se loma näinkin... (Auto 9-3t vm2000)
Aih! Sattuu pelkkä ajatuskin . Älä nyt pelottele prkle. Loma alkaa viikon päästä ja ajattelin tulla ja mennä autolla. Mikäs tolle on käynyt. Tuskin oli "vakio"??
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
No, meneehän se loma näinkin... (Auto 9-3t vm2000)
Aih! Sattuu pelkkä ajatuskin . Älä nyt pelottele prkle. Loma alkaa viikon päästä ja ajattelin tulla ja mennä autolla. Mikäs tolle on käynyt. Tuskin oli "vakio"??
Nooh, ei ny ihan vakio, mutta syy on jossain muualla, liekö öljynsaanti vaikeutunnu tms
Mutta sama se, "uutta" konetta sisään vaan, sillähän siitä pääsee
93t sport kirjoitti:
Nooh, ei ny ihan vakio, mutta syy on jossain muualla, liekö öljynsaanti vaikeutunnu tms
Mutta sama se, "uutta" konetta sisään vaan, sillähän siitä pääsee
No niin on pikkulinnut kertonutkin . Jaa nyt sitten pitäisi löytää lomalle varakone matkaan .
Otan osaa ja onnea matkaan
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Psychocowboy kirjoitti:
No niin on pikkulinnut kertonutkin . Jaa nyt sitten pitäisi löytää lomalle varakone matkaan .
Otan osaa ja onnea matkaan
Kestäisivätköhän nuo T7:t paremmin maakaasukäyttöisinä (esim. Italiassa noita on muuteltu aika paljon)?
Ainoat kaasut mun kärryssä on suolistokaasut, eikä sekään ole käyttövoimana . Työkseen sähköautolla ajaneena voin sanoa että "viherpiiperrys" autoilun suhteen on mun osalta ohi
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
0-60mph n. 4sek, huiput päälle 200km/h. Yhdellä latingilla n. 400km ja uudelleen lataus onnistuu normitöpselillä (toki hitaammin, kuin auton omalla latausjärjestelmällä).
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
0-60mph n. 4sek, huiput päälle 200km/h. Yhdellä latingilla n. 400km ja uudelleen lataus onnistuu normitöpselillä (toki hitaammin, kuin auton omalla latausjärjestelmällä).
Aikas kiva sähkömopo
Viimeksi muokannut ng900aero, Pe Heinä 28, 2006 23:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Pitäiskö heittää sulle haaste Roissa tekivät olikohan se nyt '68 vuosimallin Camarosta tupla-turbo katukiihdytysauton. Ekassa testirykäisyssä auton meno hyytyi startin jälkeen. Menivät pajalle takaisin, kummastelivat mihin hevoset lähti ja varsinki ku kone kävi muuten nätisti.
Purkivat koneen ja totesivat, että kahdeksasta kiertokangesta 7 yritti olla ässiä ja se yksi yritti näyttää suoraa. Hommasivat lujemmat kiertokanget ja vaihtoivat vain ne, kun kaikki muu koneessa kesti.
0-60mph n. 4sek, huiput päälle 200km/h. Yhdellä latingilla n. 400km ja uudelleen lataus onnistuu normitöpselillä (toki hitaammin, kuin auton omalla latausjärjestelmällä).
Fortumin ElCatilla yritetettiin vankia kiinni joka juoksi pakoon; kuski ulos, vanki kiinni, helposti takas "autoon". Takaisin, vanki kyytiin ja pomolle kehumaan miten hyvä rynnäkköauto. Tämä siis -90 luvun puolivälissä
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....
Psychocowboy kirjoitti:
Fortumin ElCatilla yritetettiin vankia kiinni joka juoksi pakoon; kuski ulos, vanki kiinni, helposti takas "autoon". Takaisin, vanki kyytiin ja pomolle kehumaan miten hyvä rynnäkköauto. Tämä siis -90 luvun puolivälissä
Siis täytyikö Elcatista nousta ulos ja juosta vanki kiinni koska tämä oli Elcatia nopeampi? Jos oli näin niin eikö vanki harmitellut paluumatkalla kyydin hitautta ja hukattua aikaa?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98