olli9000CDturbo kirjoitti:Itse olen vielä onnellisessa asemassa nettinopeuden kanssa.
24/1?
Paljos on hintaa tommosella yhteydellä siellä?
Jos suffelilla/työnkautta/muuten ilmaiseksi saatu, niin kysytään vielä, että paljonko OLISI hintaa tuollaisella, jos normijamppa laittais?
olli9000CDturbo kirjoitti:Itse olen vielä onnellisessa asemassa nettinopeuden kanssa.
24/1?
Paljos on hintaa tommosella yhteydellä siellä?
Jos suffelilla/työnkautta/muuten ilmaiseksi saatu, niin kysytään vielä, että paljonko OLISI hintaa tuollaisella, jos normijamppa laittais?
Periaatteessa se on 100/10, mut ei siihen ikinä pääse. Asutaan yliopiston asuntolassa joka on Helsingin yliopiston verkossa Ei taida saada ykstyiskäyttöön ostettua ku 10/1
9000 Aero Aut. -95 (Joulutonttu) Imola Red OE
9-5 4d 2.3t SE M5 -98
snuggles kirjoitti:Asiasta toiseen:
Tuli mieleen, että tiedätkö SINÄ, mikä on nettisi nopeus?
Entä tiedätkö, millä nopeudella se sitten loppujen lopuksi toimii?
Kannattaisiko tarkistaa?
Multi.fi Fullrate liittymä, tulee niin lujaa ku linjat vetää eli 8/0.8Mbps. Viimeksi ku ongelmia niin kyselin joko ovat saaneet jeppiksen suunnalla komponentteja vaihdettua, ei ollu vielä kaikki mutta yli 7 megaa oli linjan siirtokyky serveriltä mun modeemille.
Loppujen lopuksi olen ollut tyytyväinen linjaan. Oma medeemi pitäis tosin laittaa niin ei tarvis maksaa siitä vuokraa.
Joo kelit on "kohilleen", mut särkykö ilmastointi? PRKL.
Eikä varmaan maksa paljon
Nyt taitaa olla sairauden huipputaso saavutettu? Avo hankittu =)
KA 9-3 2.0tA Vector Cabbe vm.2004
KR 900 GL 3d vm. 1983 (ässän tekniikka) Ruohonen jäsen 2377
ilmastoinnin särkyminen taitaa olla päivän hittituote...just hommattiin tutulle 9-3:Seen vm98 ehjä kompura... oli tullut sisuskalut tiensä päähän ulkoisesti ehjä sisältä täys metallisilppua-
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
15 minuutin korjaushommat...miksi kaikilla menee aina "helpoissa" hommissa vartti? "Joo, helppo homma, ei mee ku vartti"
Mä en oo varmaan yhtään hommaa auton kanssa saanut vielä vartissa valmiiksi, ja en nyt IHAN kädetönkään ole (muistakaa vaihtaa kellonne patteri säännöllisin väliajoin)
No joo, Reed on nyt vaihdettu ja ei pala enää merkkivalo!
Pakollinen lisäys: ei hernehiä
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01 Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16 #2244 "A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Nämä saatanan helteet vituttaa. Töissä on hallissa jumalauta jo kaheksan jälkeen 30 lämmintä vielä kun kosteus huitelee 60:ssä niin johan vituttaa...
Saatana palmuja kasvaa päästä kun kotia lähtee
rälläkkä kirjoitti:Nämä saatanan helteet vituttaa. Töissä on hallissa jumalauta jo kaheksan jälkeen 30 lämmintä vielä kun kosteus huitelee 60:ssä niin johan vituttaa...
Kannattaa tottua tulevaisuuteen. Ja miettiä milloin lomia pidetään.
rälläkkä kirjoitti:Nämä saatanan helteet vituttaa. Töissä on hallissa jumalauta jo kaheksan jälkeen 30 lämmintä vielä kun kosteus huitelee 60:ssä niin johan vituttaa...
Toi kosteus ei kyllä haittaa, kun nyt uskaltaa pitää kokopuukantista akustista kitaraa poissa laukusta pitemmän aikaa.