
http://saabcars.com/sv/products/testdrive/
On, kaikissa autoissa on Solution F:n runko ja Nismon valmistama moottori. Ainoastaan koripaneelit ovat omia, mutta niissäkin tietyt yhtenäismitat joilla taataan samantasoinen aerodynamiikka kaikille malleille.haffu kirjoitti:Eikös nuo autot olleet aika pitkälti samoja rungoiltaan ja moottoreiltaan? Jotain 400hv pitäisi puskea V6-koneesta. Tarkempia tietoja en noista enää muista.
Joo.o, mutta Saab ei kaatunut jota sitäkin yritettiin. Ja eikös Muller ole vielä vähän mukana hommassa? Ja toisekseen, kyllä juurnalistit puhuivat täyttä soopaa melko monta kertaa uutisissa.AZP kirjoitti:Niin no, kun Muller lähti Saab-yrittäjäksi nelisen vuotta sitten, media oli aika kriittinen onnistumisen suhteen ja sanoi sen suoraan. Ja mites siinä sitten kävikään? Media-Muller 1-0.
Kuten mainittu, median tulee olla realistinen, ja sitä se myös oli.
Sittenhän Saabbia ei pitäisi olla olemassat.t.j kirjoitti:Kyllähän se kaatui.
Samalla nimellä ei tietenkään ole. Victor Mullerin homma ei saanut siunausta maailmalta ja se loppui pakollakin ja sitä kautta Saabbikin vähäksi aikaan. Jos muistat AZP, niin täällä puhuttiin myös sellaisesta kuin keltainen lehdistö: suurin osa lehdistöstä oli tätä. Mielestäni realisitisimman vastauksen antoi tämä ruotsalainen tietotoimisto, jotain ttla tai jotain siihen suuntaan oli nimi. Saab merkkinä piti tauon, mutta muistini mukaan Youngman ja Muller aikoivat alkaa valmistamaan ennen pitkään jotain deluxe-Saabbeja. Viktor muistini mukaan yritti myydä Saabbia sellaiselle vaihtoehdolle/ostajalle, jolla on rahaa. Jos Saab olisi kuollut kokonaan, ei sitä olisi enään ja ostajaehdokkaita ei olisi ollut. Tarkoitin tuolla hyvällä työllä sitä, että Saabit olivat ihan laadukkaan oloisia (käytännössä todettua) ennen konkurssia 5-10 vuotta. Eikös täällä väitetty, jota aika harva uskoi ehkä, että GM yritti ja onnistuikin siinä omimaan kaikki Saabin patentit? Tästä viimeisestä (kysymyksestä) varmaan olette eri mieltä...AZP kirjoitti:Ei Saab Automobile AB:tä olekaan. Jos saman automerkin alla osakeyhtiöt tekee parin vuoden välein konkursseja, mutta merkki ei häviä, se ei ole mikään menestystarina eikä merkki hyvästä työstä.