![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ton kruunais tosiaan 16tuumaiset peltivanteet.
Kai takaluukussa on 900c merkintä
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Onkos pannuhuoneessa ''vain'' vakio 16v?
Eipä kaikista Turbo-Saabeistakaan tarvitse sleepereitä tehdä. Näyttää nykytilassaan tosi hyvältä!Suppari kirjoitti:Ton kruunais tosiaan 16tuumaiset peltivanteet.
Kai takaluukussa on 900c merkintä![]()
Onkos pannuhuoneessa ''vain'' vakio 16v?
Mieluummin GL/GLs-merkintä. 900c kun viittaa likemmäs kymmenen vuotta uudempaan kulkineeseen, jos nyt pilkkua nu**itaanSuppari kirjoitti:Kai takaluukussa on 900c merkintä![]()
erinomaisen olennainen pilkunviilaus näin saab-nostalgikon näkökulmasta!kristian kirjoitti:Mieluummin GL/GLs-merkintä. 900c kun viittaa likemmäs kymmenen vuotta uudempaan kulkineeseen, jos nyt pilkkua nu**itaanSuppari kirjoitti:Kai takaluukussa on 900c merkintä![]()
Omaan makuuni hienoin ero vanhan ja uuden satkun välillä on vararenkaan sijoitus, ja muutenkin takaluukun "kova" verhous. Itsellä oli ainakin '80 GLs 5d:ssä sellainen kovapintainen nahkajäljitelmä pitkin takaluukun reunoja ja varakumi hienon pussukan sisässä kuskin kyljellä.tomaatti kirjoitti:Juu,kyllä takaluukussa on ihan gls merkki.Koneena siis piristetty 8v turbo välijäähdytyksellä ja vesiruiskutuksella.
Autossa tosiaan kuuluu olla konepellissä 900 merkit.Tässä vuosimallissa on muutenkin aika paljon eroja uudempiin satkuihin,mm.vain yhdet takavalot.Vetokoukku löytyy myös toki.