Ensi vuoden hallin nopeusmittaukseen asetetaan tavoite yli 250km/h, kun vaihtuu ahdin ja rajoittaja 7 tonnin yläpuolelle


 Minkälainen oli ajettavuus tossa vauhdissa? Sanoinkin että LÄHES 230kmh voi ottaa tuolla, enkä näköjään väärässä ollut... nopeampi kuin esim. e34 m5 maililla, että ei huonosti ruuvatulta pappasaabilta! Aerodynamiikkahan tossa ei todellakaan ole niin huono mitä moni luulee, siitä ~0,35 ilmanvastuskertoimen paikkaansa pitävyydestä ei tietoa, mutta otsapinta-ala äkkiä veikattuna on pystystä tuulilasista huolimatta pieni verrattuna moniin nykyautoihin, kapeahan se on ja matala keulasta.
  Minkälainen oli ajettavuus tossa vauhdissa? Sanoinkin että LÄHES 230kmh voi ottaa tuolla, enkä näköjään väärässä ollut... nopeampi kuin esim. e34 m5 maililla, että ei huonosti ruuvatulta pappasaabilta! Aerodynamiikkahan tossa ei todellakaan ole niin huono mitä moni luulee, siitä ~0,35 ilmanvastuskertoimen paikkaansa pitävyydestä ei tietoa, mutta otsapinta-ala äkkiä veikattuna on pystystä tuulilasista huolimatta pieni verrattuna moniin nykyautoihin, kapeahan se on ja matala keulasta.0-200km/h >35s(?)Jontse kirjoitti:Eipä se stage1 pitäisi tuosta juuri kovempaa kulkeakkaan tuolla matkalla.
 ei kuulosta ripeältä, mutta normaalia se kait sitten on stage1 kamoilla. Tämä oletuksena, että veto kestää n.40s ko. vehkeillä. 100-200km/h kestää siis luultavasti lähemmäs puoli minuuttia.
 ei kuulosta ripeältä, mutta normaalia se kait sitten on stage1 kamoilla. Tämä oletuksena, että veto kestää n.40s ko. vehkeillä. 100-200km/h kestää siis luultavasti lähemmäs puoli minuuttia.Onhan se myönnettävä ettei tuo kiitorata liian leveältä tunnu yli 200 vauhdissa, kun pyöränkulmat vähän heittää ja reipas sivutuuli riepooSMRacing kirjoitti:Onnittelut hienosta tuloksesta!Minkälainen oli ajettavuus tossa vauhdissa? Sanoinkin että LÄHES 230kmh voi ottaa tuolla, enkä näköjään väärässä ollut... nopeampi kuin esim. e34 m5 maililla, että ei huonosti ruuvatulta pappasaabilta! Aerodynamiikkahan tossa ei todellakaan ole niin huono mitä moni luulee, siitä ~0,35 ilmanvastuskertoimen paikkaansa pitävyydestä ei tietoa, mutta otsapinta-ala äkkiä veikattuna on pystystä tuulilasista huolimatta pieni verrattuna moniin nykyautoihin, kapeahan se on ja matala keulasta.
Erittäin kova tulos, varsinkin jos oletettu moottoriteho on n. 250hp.

