Nyt sitten luin aivan toista topiccia jossa osattiin kertoa ratkaisu minua jo pitkään vaivanneeseen ongelmaan. Kovasti rampilla kiihdytyttäessä(re85 stage1) ilmeni ihmeellistä vaihteiden(automaatti) pumppausta ees ja taas ja kierrosten sinkoilua sinne sun tänne. Tämän aiheutti rikkinäinen ilmamassamittari jonka sitten vaihdoin eilen edulliseen käytettyyn ja sitten mentiin taas aivan erilailla.
No sitten itse asiaan. Tänä aamuna töihin lähtiessä ei käynnisty. Pyörittää starttia iloisesti ja muutaman kerran lupaakin. Hiukan annan kaasua startatessa ja alkaa lämmetä. Noin seitsemännellä kerralla saan moottorin käymään kaasupoljinta nypytellen. Töihin lopulta pääsen noin 10 kilometrin matkan aivan upeasti. Ei mitään ongelmaa käynnissä eikä ajossa. Kokeilenpa piruuttaan sitten vielä työmaalla startata ja oikein upeasti saan startattua kolmasti.
Töistä lähtiessä ilmenee sama ongelma. Taitaa nyt viidennellä kerralla käynnistyä. Polttelen siinä tupakin ja kuuntelen moottorin ääntä. Ei siinä mitään kummempaa, bensa vaan vähän haiskahti. Tiedä sitten tuliko moottoritilasta vain pakoputkesta
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Lähinnä tässä nyt jotenkin jäi mietityttään, että eihän sillä immun vaihdolla voi olla mitään tekemistä tuon käynnistyksen kanssa? Jotenkin ironista vaan, että osu niin lähekkäin tää korjaus ja vika. Eli kylmäkäynnistys ei natsaa, mutta lämpimänä kyllä. Viallinen kampiakselin asentoanturi teki tuon edellä mainitun kääntäen.
Vinkkejä
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)