Muutama kysymys iskareista ja jarruista 900S vm.90

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

tetammi kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:No, mulla meni neljään vuoteen ja noin 100tkm ajolla Gabrielin VST kaasut loppuun. Siksi piti nyt ostaa ne takaset. Edessä eivät näytä samaiset Gabrielit vielä väsyneen. Mikä lie? Takana on kuormajouset. Katotaan, josko nuo sachsit kestäisivät toiset neljä vuotta ja 100tkm. Siinähän sitä tavoitetta jo onkin. :lol:
Miltä noi VST:t satkussa tuntuu ja mitkä jouset sulla on edessä?

Mulla on tuollaiset avossa alla ja sen kanssa on mukava ajella vähän mutkasempaa tietä vaikka alla vakiojouset, ainakin tuntuu että toi ässä samoissa kurveissa kallistelee enempi vaikka alla turbon jouset(tosin varmasti alkuperäiset 260tkm), vakaajat ja sachsin advantaget.

Silti noi VST:t on normaaliajossa mukavan pehmeät kuten sachsitkin.
Kyllä se VST-juttu tuntuis toimivan. Vaikka kuormaa tulee lisää, niin iskarit eivät ala väsymään, paitsi nyt, kun takaset on loppu. Sen kolme vuotta nuo pelasivat tosi hyvin. Ilmeisesti se VST-tekniikka kait vaikuttaa siihen. Pikkasen pintakoviltahan ne äkikseltään tuntuivat, mutta sitten kun vauhtia tai/ja kuormaa lisättiin, niin iskarit eivät menettäneet tehoaan. No, silti minä päädyin ostamaan Sachsit. Katotaan mimmonen tulee. Jousina vakiot edessä ja kuormajouset takana.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin