Eli laillisesti -73 99:iin menee tuosta noin vaan katillinen T16-kone? Minkälaisen alkuperätodistuksen vaativat muutoskatsastuksessa?
Jos on kyse pelkästään koneen ja laatikon vaihdosta niin tuskin tarvinnee käydä missään kanta-autotarkastuksessa tms?
Hieno -72 sleeper...
Katti pitää olla jotta tehot jäävät alle 175hv, ja jotta saa asentaa IC:n, ja sitäpaitsi 3" katin läpi virtaa ihan hyvinJokke A kirjoitti:Tartteekos tuohon kattiakaan laittaa.ng900aero kirjoitti:Eli laillisesti -73 99:iin menee tuosta noin vaan katillinen T16-kone?

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Niin mutta katillisen koneen asennuksesta olisi se hyöty että ei tarvitse olla dynopapereita, koska tehoa on mukamas 160hv, ja katittomana ei mene läpi suoraan koska 1 hv liikaa tehoa.gls kirjoitti:muistelin että katin tarve määräytyy auton KORIN ja rek.otteen mukaan eli tässä tapauksessa Saab 99 eli ei vähäpäästöinen.
hyvähän tässä on arvailla..
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98