24 ja 31 ohmia ovat molemmat ehjän vastuksen kriteerit täyttäviä, rikkoontuessaan siitä tulee satoja - megaOhmeja. Ohjauspainesäätimen tulisi käsittääkseni päästää ilmaa läpi vasta 2-4bar paineella riippuen mallista ja säätimen lämpenemisasteesta, eli horonaan läpi laskeva lienee sökö.-saab_85 kirjoitti:Nyt meni vähä sunat sakasi ja väärinpäin... Ilmamääräsäätimellä ja ilmamääräventtiilillä tarkoitin ohjauspaine säädintä (jos se nyt on se oikea nimi)... Lämpövastusten resistantti oli toisessa osassa 24 ja toisessa 31 ohmia
Pitäskö siittä mennä ilmaa läpi, ku toinen päästää ja toinen ei... En ihan varmaan osannu koota niitä, ku en tiiä tuleeko se neula siihen kuppiin vai sinne osan kylkeen...
En muista rakennetta ulkoa, joten kokeile löytää räjäytyskuvaa kys. osasta vaikkapa nimellä "warm-up regulator" googlella, jollei kenelläkään foorumilaisella olisi kuvaa rakenteesta tähän viestiketjuun laittaa?