EDELLEEN saa painottaa, että PAINE EI OLE YHTÄKUIN TEHO!Kurko kirjoitti:Niih, bleederi väliin siihen actuaattorin letkuun, ja siitä kilo lisää paineita tuonne imupuolelle, ja eiköhän sieltä se satakunta lisäpollee löydy ainakin hetkeksi.
Ja mikä parasta, kustannus noin 10eskoo.
Vakioturbo ei todellakaan kykene edes tuottamaan sataa lisähevosta, varma moottorin tappaminen on ruuvata kilo lisää painetta tuollaisesta ahtimesta, seos menee laihalle ja teho ei nouse juurikaan yhtään (kun bensapuolta ei ole päivitetty). Ja ne hirviömäiset pakopaineet tuollaisen pillerin kanssa.

Seuraavaksi sulaa männät ja tulee täystuho, kun seos on todella laiha ja ahtoilma todella kuumaa, eikä APC pääse rajoittamaan nakutusta bleedin kanssa. Joten mielellään sanoisin, että jätetään jatkossa tällaiset ohjeet kertomatta, jos ei ole mitään tietoa neuvojalla itsellään asiasta. Joku vielä särkee koneen kun lukee tuollaisen...
Parhaat ohjeet olivat tuossa V.J.S:n postauksessa, siinä kerrottiin tarkasti mitä välttämätöntä tarvitsee moisien tehojen irroittamiseen. Turbon vaihto isompaan on se ensimäinen aste mistä lähetään, tietysti saahan Steg 1 virilastusetillä sen ~220hp irti ja se ei juuri paljoa maksa. Eikä vaadi älyllisiä tai teknillisiä ponnistuksia.