[/quote]
Joo juurikin näin itsekkin saan harrastaa halvalla

a9000 kirjoitti:teitkö itse kaaret tai jos ostit niin paljonko maksoi? se on kai suurinpiirtein ainoa pakollinen muutos normiajokkiin verrattuna, sellanen joka vaatii varsinaista "osaamista".
Ei pärjää, mutta kyllä harrastaa voi.a9000 kirjoitti:Niin kai sillä vakioautollakin pärjää - paras ajaa varmasti!
Niin kornilta kun se monista oikeista kilpa-ajajista kuullostaa, niin on jokkisautot täysverisiä kilpa-autoja verrattuna normiajokkeihin. Niin ja itse projektikin näyttää hyvältä. Hyvin dokumentoitu, niin tietää sitten varmasti mitä ostaa.a9000 kirjoitti:teitkö itse kaaret tai jos ostit niin paljonko maksoi? se on kai suurinpiirtein ainoa pakollinen muutos normiajokkiin verrattuna, sellanen joka vaatii varsinaista "osaamista".
arska79 kirjoitti:Tänään tuli pestyä vaihdelaatikko niin ulkoa kuin sisältä,vaihdan tuohon 4-vaihteisen laatikon paikoilleen.Lukko pitää vielä hitsata.Ensiövälitys tulee kuitenkin olemaan se 30/30hampainen.
Kantta odotellessa.
a9000 kirjoitti: on ollut ajatuksena tehdä omasta og900:sta kiihdyttelyvehjettä, ja siihen tarkotukseen ensiömuutos olis tervetullut.
a9000 kirjoitti:onko sulla siinä satkun vai 99:n laatikko? pitikö 30/30 ensiötä varten jatkaa tai lyhentää ensiöketjua? siihen kuulisin mielelläni vinkkejä, on ollut ajatuksena tehdä omasta og900:sta kiihdyttelyvehjettä, ja siihen tarkotukseen ensiömuutos olis tervetullut.
ja sit vielä yks mieleen tullut kysmys tuosta jokkispuolesta: salliiko säännöt kipinänvahvistimien käyttämisen? vaikka en mä tiedä olisko siitä mitään hyötyä mutta jotain sellasiakin on olemassa... kun turboo ei saa laittaa niin jotainhan sitä pitää sitten keksiä
arska79 kirjoitti:Tänään tuli pestyä vaihdelaatikko niin ulkoa kuin sisältä,vaihdan tuohon 4-vaihteisen laatikon paikoilleen.Lukko pitää vielä hitsata.Ensiövälitys tulee kuitenkin olemaan se 30/30hampainen.
Kantta odotellessa.
nimimikerkillä Gyl meilgi raumal oli simmone mut sit se telaus ku trompotin kork gu Borilaise tuliva ja veivässe jonnekki Turkku tai simmottiJokke A kirjoitti:Toisessa ketjussa kysyit, uskaltaako paljon ajettua og:ta virittää, et ilmeisesti siis ole valmistautunut uuden koneen tekemiseen ja vakavaan virittämiseen. 900aero.comista löydät apc-modin jonka jälkeen voit keskittyä joojoiluun kuten monet muutkin ennen sinua. Jos virität, VIRITÄ.! jos tahdot stripille, opiskele virittäminen ja VIRITÄ + hoida voimansiirto kuntoon. Anteeksi, mutta enskan vaihdosta kysely ei juurikaan herätä luottamusta projektia kohtaan.
Nopeita Saabeja ON olemassa, tiedän sen. Niiden omistajat vaan eivät yleensä kysele foorumilta asioista vaan tekevät ne. Saab ei ole loppupeleissä mitenkään erikoinen auto, kone virittyy ja toimii ihan samojen fysiikan lakien alaisena kuin muutkin moottorit.
Suomesta löytyy niin monta tehokasta takavetoa ettet halpisrenkailla sudituilla paskoilla ajoillasi herätä minkäänlaista huomiota. Pikkubudjetilla liikkeellä olevan kannattaa joko vaihtaa autoa tai keskittyä moottoritiekisailuun tai radan ajamiseen.
Selvä... Minultahan se mopo tässä lähti käsistä...a9000 kirjoitti: edit: jaa nyt taiskin selvitä mistä jokella kenkä puristaa. en ostanut jokelta apc-mokkulaa enkä pakoputken pätkää vaikka kyselin niiden perään... ja sitten tullaan tänne foorumille huutelemaan kaikenlaista. surullinen tapaus.