Takaisinkutsu varmaan on suurin peikko mitä pelätään. Normaalit tehtaalta lähtöisin olevat päivitykset saadaan hoidettua merkkihuolloissa määräaikaishuoltojen yhteydessä tai joka tapauksessa pitkällä aikavälillä. Takaisinkutsu heittää valtavan läjän autoja kerralla huolto-organisaation käsittelyyn. Toisaalta myös omaehtoinen hoito antaa mahdollisuuden määritellä itse mitä tehdään, oikeuden määräämä hoito on varmasti ainakin tuplasti suurempi.
Öljylaatujen sekoittaminen.
Re: Öljylaatujen sekoittaminen.
Juu... ja jenkkilässä vastassa olisi tod.näk ollut ryhmäkanne ja liuta lakimiehiä, joiden palkkio muodostuu korvausten provikoista 
Takaisinkutsu varmaan on suurin peikko mitä pelätään. Normaalit tehtaalta lähtöisin olevat päivitykset saadaan hoidettua merkkihuolloissa määräaikaishuoltojen yhteydessä tai joka tapauksessa pitkällä aikavälillä. Takaisinkutsu heittää valtavan läjän autoja kerralla huolto-organisaation käsittelyyn. Toisaalta myös omaehtoinen hoito antaa mahdollisuuden määritellä itse mitä tehdään, oikeuden määräämä hoito on varmasti ainakin tuplasti suurempi.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Öljylaatujen sekoittaminen.
Saappi Kuski kirjoitti:No joo niin kauan kun ei ole tuomittu mistään ei ole syyllistynyt mihinkään. Eli tiukasti ottaen tässä on kyse pelkästään huolenpito-ohjelmasta
Jos oikein käsitin niin syy miksi ne siihen taipuivat oli se että vastassa olisi oikeudessa ollut vakuutusyhtiö jolla myös on rahaa käydä oikeutta päinvastoin kuin tavallisella moottorinkuluttajalla.
"Huolenpito-ohjelma" on hieman laajennettu tuotevastuu.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021