Myllytys Saabbiin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
HM
"Aero"
Viestit: 417
Liittynyt: Pe Huhti 30, 2004 08:47
Paikkakunta: Peräpönkkölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HM »

Laitan myös oheen kuvan pelkästä vahaustuloksesta jonka alkuperäinen kuva voisi olla tuon Taastan ekan kuvan tasoa, ei kuitenkaan aivan noin matta mutta kuitenkin.

Käytin aikaa noin kuutisen tuntia, ensin "hioin" ihan käsipelillä pesun jälkeen pinnan Turtle Waxin Color Back puhdistusvahalla. Tällä kiillon sai takaisin ja pinnan hapettuneet yms. vikakohdat lähti pois. Lopuksi vahasin auton King Brilliant värivahalla.

Kiilto ainakin tuntuu olevan pysyvää mutta muuten tuota kyllä saa aina kesäsin vahata uusiksi koska maalipinta itsessään ei muutenkaan enää kiillä, konepelti varsinkin on hankala ottaessaan eniten lämpöä vastaan.

Tuolla ei kuitenkaan aivan totaalisen hyvää laatua saanut aikaan, isoimmat pintavirheet näkyvät edelleenkin ja mieli tekisi kokonaan uusiksi maalata jos ihan tarkkoja ollaan ;)

Kuva
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2018
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

9-5T kirjoitti:Ammattilainen käytti normaalin paineilmarälläkän näköistä härveliä ja painoi sen verran että bilteeman kone olisi tuskin kestänyt minuuttia. 3M ainetta laitti vain vähän mutta en tiedä oliko pihi tai pääsikö näin parhaaseen tulokseen.
Sitä ainetta on nimittäin turha laittaa siihen paljoa. pieni tippa riittää. paljon jos siihen laittaa, niin puolet siitä lentää seinille ja eihän niitä ole tarkoitus kiiloittaa :lol:. ja semmonen paineilmakone on ihan ylilveto :)
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin