Oiskohan sitten mahdollista että tossa olisi sisällä toi 84905 purkin lastu, kun siinä ei ole fuelcuttia ja olen melkeen varma että alkuperäinen lastu kun päällä on GP:n tarra samoin kuin toisessa lastussa missä taas on fuelcut.
Elikkäs jos asia on noin niin silloin olisi täysipaineisesta turbosta ja oranssit suuttimet?
f-19 kirjoitti:Ja lastu on aina suuttimien mukaan, ecu ei tajua yhtään kuinka paljon ne suuttimet virtaa. Se ruuttaa pensaa sen verran mitä karttaa ja rikastukset sanoo.
Lucasihan kuuntelee lambdaa kevyissä ajotilanteissa, mutta putoaako lambdasäätö sitten pois täyskaasutilanteessa tai tietyn ilmamäärän jälkeen?
Tuo 260 vs 290cc ero on sen verta pieni, että saattais mahtua adaptaatioikkunaan normaaliajoissa ilman, että CE syttyy.
Nyt on takana ~500km oransseilla suuttimilla. Hyvin pelaa eikä CE syty tai muutakaan ropleemia. Fuelcutti välillä muistuttelee itsestään vaikka ahtoja ei juurikaan ole yli sallitun. Sopivissa tilantessa ahdot välillä vaan karkaa fuelcuttiin .
DyhWe kirjoitti:Oiskohan sitten mahdollista että tossa olisi sisällä toi 84905 purkin lastu, kun siinä ei ole fuelcuttia ja olen melkeen varma että alkuperäinen lastu kun päällä on GP:n tarra samoin kuin toisessa lastussa missä taas on fuelcut.
Elikkäs jos asia on noin niin silloin olisi täysipaineisesta turbosta ja oranssit suuttimet?
Hyvin paljon mahdollista.
18 vuoteen mahtuu kuitenkin monenlaista remppaa..