225 km/h tutkaan!

Kaikki autoiluun liittymätön, mutta muuten HYÖDYLLINEN keskustelu.
Sana on MELKEIN vapaa.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Minusta topicista löytyy järkevä viesti:

"Melkei vois lopettaa tän kekustelun, on tainnu tulla jo selväks, ku tääl on
vissii 20 viimesintä viestii ollu ihan samanlaisia "kuski ota opikses, jne..."
Kuten jo minun ja muutaman muunkin osalta on tullut selväksi, kaikki
tekevät virheitä, jotkut suurempia jotkut pienempiä, asia ei muutu
miksikään vaikka kuskia ripitettäisi miten, muistakaa siis, että virheitä
sattuu jokaisella ja tulee aina sattumaan ja toinen on tämä "ylinopeus"
keskustelu, jättäkää nämä aisiat viran- ja asianomaisille, kuka oli tutkan
kanssa paikalla, EI KUKAAN.

Minun mielestäni tarpeeksi vatvottu juttu."

Tätä voisi soveltaa tännekin. Kukaan ei tiedä totuutta ja sitten kun se sattuu vahingossa itselleen, ni harmittaa nuo jotka haluavat päätä vadille. Eiköhän tuo heppu tuosta oppinut, jälleen kerran kantapäänkautta, kuitenkin loppu oli onnellinen.
STCF #3
Make
"Viggen"
Viestit: 615
Liittynyt: Pe Touko 16, 2003 12:05
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Make »

Totta! Olen pistänyt merkille muutamia asioita..

1. Suurin osa tapahtuneista ulosajoista tapahtuu ilta/yö/aamuyö akselilla
2. Alkoholilla on osuutta asiaan, jos ei kuski, niin matkustajat
3. Suuri ylinopeus
4. Tehokas auto, viimeisimmät tapaukset ollut M3, M5, VR6, Supra, Omega MV6

Oikeasti, kyllä näille asiolle voi tehdä jotain. Ja pakko sanoa, en tarkoita että me saabistit olisimme muita parempia/fiksumpia kuskeja liikenteessä mutta muistaako kukaan milloin olisi käynyt näin..

"Saab 9000 aero lähti kuljettajan käsistä metsään aamuyöllä. Kuljettaja päissään, sekä kaikki neljä matkustajaa. Syynä hurja ylinopeus sekä alkoholi.."

Ei kuulosta yhtään saabistilta, ei vähääkään!
Saab 900T Airflow
Lexus GS 300
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Kannattaa kiinnittää huomiota myös mistä päästä autot potkii...
Tehokas takaveto on kauhistus etuvetoisiin tehottomiin autoihin tottuneille.
9000 CD 2.3 -90
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

riisipussi kirjoitti:Kannattaa kiinnittää huomiota myös mistä päästä autot potkii...
Tehokas takaveto on kauhistus etuvetoisiin tehottomiin autoihin tottuneille.
Tehokas takaveto on kuitenkin aivan eri ajettava kuin esim. tehokas etuveto.Ja tuo asia ei jostain syystä mene perille joillekkin. :roll: :? Ja siitähän se todellakin lähtee kun hypätään 1.6 rollan puikoista johonkin tehokkaaseen takapotkuun tai etu ni sillon voi kyllä huudella moroja.Tämähän ei koske kaikkia. :)
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Minulle nuo tehokkaat takavedot on aina ollu loogisempia ajaa 8O Ne sentään kääntyy mutkaan ja kaasulla tuodaan perä oikeata linjaa ;)

Toi 93:nen noilla tehoilla on kyllä kans melkoinen pideltävä uraisella tiellä, kun päästelee menemään.

Mut mähän oonkin Mäkinen, että Tommin taidot täytyy löytyä :P
STCF #3
Vastaa Viestiin